  • Data: 2014-10-11 13:04:46
    Temat: Re: [OT] OMG!
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Piotr,

    Saturday, October 11, 2014, 12:45:51 PM, you wrote:

    > Dopóki nie stosowano filtrów w zasilaniu łączonych też do przewodu
    > uziemienia

    Nie postuluję filtru z kondensatorami Y.

    > prawie nie było problemu brumu spowodowanego przez 50Hz
    > przepływające przez przewody łączące poszczególne urządzenia.
    > Brum jest ciągły, trzaski sporadyczne.

    Do eliminacji trzasków wystarczy dławik skompensowany z kondensatorami
    X. W sprzęcie audio z zasady uziemia (o ile w ogóle) się tylko jedno
    urządzenie - zazwyczaj wzmacniacz mocy. W sprzęcie profesjonalnym
    uziemia się wszystko (osobno!) i stosuje połączenia symetryczne.

    > Mam bardzo starą wieżę Technicsa. Na szczęście nie ma uziemienia i jak łączę
    > do niej sygnał z PC to nie muszę kombinować jak tu załatwić izolację.

    Rozmydlasz problem.

    --
    Best regards,
    RoMan