    From: Cosmophillia <s...@p...kwa.o-n-e-t.kwa.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: [OT] Nokaut się zepsuł ;-)
    Date: Fri, 24 Jul 2009 17:50:00 +0100

    ant pisze:
> [...]
    amatorow-i-profesjonalistow.html

    > Na pierwszym linku tak, ale na drugim?
    >
    > Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.0.3) Gecko/2008100707
    > Firefox/3.0.3, Ant.com Toolbar 1.1 (Dropline GNOME)
    >
    > U mnie jest 2075 zł.
    >
    > I teraz uwaga, faktycznie, stestowałem operą, w Operze jest 20,75zł.
    > Konqueror 3.5.9 pokazuje prawidłowo jak Opera, Epiphany 2.24.1
    > pokazuje tak jak Firefox, czyli 2075zł.

    Najprawdopodobniej w FF masz ustawiony rozmiar minimalny czcionki na
    wartość ok. 18px.

    > Ok, fakt, sto sztuk, dałem plamę ;) ale na nokaucie
    > są po 341 a na stronie sklepu po 3,41 ;>
    >
    > Bez sensu ten przecinek stylami ukrywają.

    Fakt, że jeśli już musieli ukrywać (np. widzimisie grafika), to mogli
    mądrzej to zrobić, np. skalować odstęp między złotymi a groszami wraz z
    rozmiarem tekstu i/lub przesunąć grosze troszkę "w dół" (tak jak w
    przypadku ceny z dostawą).

    Dorota