  • 21. Data: 2012-05-28 20:49:57
    Temat: Re: [OT] Na fali bzdurnych wątków - Jak szybko po myciu na waszym aucie pojawia się ptasie g...?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-28 20:40, Axel pisze:

    > "Grejon" <g...@g...com> wrote in message

    > Nie widac bylo calego topicu na liscie i bylem pewien, ze pytasz, jak
    > szybko po myciu auta pada deszcz :-)
    > Moj rekord tej zimy - wjezdzalem do myjni przy swiecacym sloneczku, a
    > wyjezdzalem w gestej sniezycy...

    Można by nowy wątek utworzyć, ale zapytam o coś jeszcze:

    Po jakim czasie jak wyjedziecie z myjni ręcznej, gdzie weźmiecie
    pakiet wraz ze sprzątaniem wnętrza wasza żona zacznie karmić
    dzieciaki czymś co brudzi?

    Jak często sprzątacie wnętrze pojazdu?

  • 22. Data: 2012-05-28 21:01:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-28 20:40, Axel pisze:

    > "Grejon" <g...@g...com> wrote in message

    > Nie widac bylo calego topicu na liscie i bylem pewien, ze pytasz, jak
    > szybko po myciu auta pada deszcz :-)

    LOL

    > Moj rekord tej zimy - wjezdzalem do myjni przy swiecacym sloneczku, a
    > wyjezdzalem w gestej sniezycy...

    Przypomniałeś mi historię sprzed wielu lat (~20), jak pojechałem do
    znajomego służącego w armii. Piękna pogoda, zero złych prognoz (jesień
    albo wiosna, nie pamiętam). Samochód zostawiliśmy przed jednostką,
    poszliśmy, pogadaliśmy, później się akcja rozwinęła w kantynie. Cóż,
    robi się wieczór i czas wracać. Wychodzimy, a tu kilkanaście
    centymetrów śniegu, sypie cały czas, temperatura spadła poniżej zera...
    Niestety byłem na oponach letnich (205/215) - wracałem do DC
    kilkanaście godzin (z Biskupca?).

  • 23. Data: 2012-05-28 21:04:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-05-2012 19:28, Grejon pisze:
    > Renault Megane - 1 godzina
    > Mazda 6 - 0,5 godziny
    > Renault Trafic - 20 minut.

    Tata Indica -4 minuty. Gołąb wleciał na myjnię, najsrał na szczotkę i
    rozmazał po masce.

    --
    Pozdr.

  • 24. Data: 2012-05-28 21:06:28
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-28 21:04, DoQ pisze:

    > Tata Indica -4 minuty. Gołąb wleciał na myjnię, najsrał na szczotkę i
    > rozmazał po masce.

    To teraz mój monitor LCD na tą myjnię zabierzesz :D

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 25. Data: 2012-05-28 21:06:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-05-2012 19:35, megrims pisze:
    > No to jeszcze durniej:
    > Ile zużywacie prezerwatyw w swoich autach na 1000 km?

    Ja rąbię bez gumy, resztę załatwia domestos.

    --
    Pozdr.

  • 26. Data: 2012-05-28 21:21:00
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-05-28 19:39, megrims pisze:

    > Kto mówi o Tirówkach. Tego kwiatu jest pół światu.

    Kwiatu jest znacznie mniej. Nie zapominajmy o chwastach.

    MarcinJM gg: 978510

  • 27. Data: 2012-05-28 21:22:40
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-28 21:06, DoQ pisze:

    > Ja rąbię bez gumy, resztę załatwia domestos.

    Jest dużo łatwiej zarazić się HCV niż HIV. Ale to wszystko
    jedno w sumie.

  • 28. Data: 2012-05-28 21:23:38
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-28 21:21, MarcinJM pisze:

    > Kwiatu jest znacznie mniej. Nie zapominajmy o chwastach.

    No to trzeba trochę wypić i jakoś wtedy tego kwiatu jest więcej.

    Ale jak ja od wielu lat nie pije zupełnie, to trudniej mam :(

  • 29. Data: 2012-05-28 21:28:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-05-2012 21:22, megrims pisze:
    > Jest dużo łatwiej zarazić się HCV niż HIV. Ale to wszystko
    > jedno w sumie.

    Ja mam już HIV, HCV, ABS, syfilis i grzyba - jakoś żyję i mam powodzenie!

    --
    Pozdr.

  • 30. Data: 2012-05-28 21:42:33
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "DoQ"

    > Ja mam już HIV, HCV, ABS, syfilis i grzyba - jakoś żyję i mam
    > powodzenie!

    Masz to wszystko odłonczane czy załonczone na sztywno?