  • 11. Data: 2012-05-28 20:07:30
    Temat: Re: [OT] Na fali bzdurnych wątków - Jak szybko po myciu na waszym aucie pojawia się ptasie g...?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-28 20:02, Grejon pisze:

    > Znaczy mam wrażenie, że Artur nie przewiduje obecności drugiej osoby. ;)

    Wręcz przeciwnie, tylko zupełnie nie rozumiem, czemu zużycie
    prezerwatyw na 1000km miałoby być skorelowane z wożeniem
    pasażerki/pasażera...

  • 12. Data: 2012-05-28 20:09:15
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-28 20:07, Artur Maśląg pisze:

    > Wręcz przeciwnie, tylko zupełnie nie rozumiem, czemu zużycie
    > prezerwatyw na 1000km miałoby być skorelowane z wożeniem
    > pasażerki/pasażera...

    Może najpierw wyjaśnijmy zależność między zużyciem prezerwatyw a
    przejechanym dystansem. Obwiązywanie kół? :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 13. Data: 2012-05-28 20:16:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-28 20:09, Grejon pisze:

    > Może najpierw wyjaśnijmy zależność między zużyciem prezerwatyw a
    > przejechanym dystansem.

    Nie wiem czy jest ona prosta, niemniej przyjmując model dość prosty
    to ilość zużytych prezerwatyw wzrasta z przejechanym dystansem.
    Wprost związku z wożeniem kogokolwiek nie widzę :)

    http://www.youtube.com/watch?v=1Bk1LC7szEQ

  • 14. Data: 2012-05-28 20:22:51
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-28 20:16, Artur Maśląg pisze:

    > Nie wiem czy jest ona prosta, niemniej przyjmując model dość prosty
    > to ilość zużytych prezerwatyw wzrasta z przejechanym dystansem.
    > Wprost związku z wożeniem kogokolwiek nie widzę :)

    A, to ja liczyłem bardziej bezpośrednio - użycie (albo nie) prezerwatywy
    w trakcie jazdy z punktu A do B.

  • 15. Data: 2012-05-28 20:27:19
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Artur Maśląg"

    > Tego nie znałem, ale to zdaje się zupełnie nieistotne dla
    > dyskusji...

    W kontekście AIDS, problem wydaje mi się jak najbardziej aktualny :)

  • 16. Data: 2012-05-28 20:30:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-28 20:22, Grejon pisze:

    > A, to ja liczyłem bardziej bezpośrednio - użycie (albo nie) prezerwatywy
    > w trakcie jazdy z punktu A do B.

    Ja liczyłem jak to megrims napisał - zużycie prezerwatyw w swoim
    samochodzie na 1000 km :) O zużyciu plastra też trzeba napisać? ;)

  • 17. Data: 2012-05-28 20:31:36
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-28 20:30, Artur Maśląg pisze:

    > Ja liczyłem jak to megrims napisał - zużycie prezerwatyw w swoim
    > samochodzie na 1000 km :) O zużyciu plastra też trzeba napisać? ;)

    Nikotynowego?

    U mnie 0 - nie palę, to nie muszę rzucać :)

  • 18. Data: 2012-05-28 20:35:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Użytkownik "Artur Maśląg"

    > W kontekście AIDS, problem wydaje mi się jak najbardziej aktualny :)

    A to być może, ale w takim razie musisz zadbać o te prezerwatywy,
    skoro ten problem wydał Ci się taki ważny.

  • 19. Data: 2012-05-28 20:39:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-28 20:31, Grejon pisze:

    > Nikotynowego?

    Jakiego nikotynowego? Opatrunkowego np. :)

    > U mnie 0 - nie palę, to nie muszę rzucać :)

    Prezerwatyw nie używasz (to w sumie nic złego ;)), ale skąd związek
    rzucania z paleniem? :p

  • 20. Data: 2012-05-28 20:40:22
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Grejon" <g...@g...com> wrote in message
    > Renault Megane - 1 godzina
    > Mazda 6 - 0,5 godziny
    > Renault Trafic - 20 minut.
    >
    > Jak widać jest wyraźna korelacja między wielkością auta a czasem po jakim
    > zostanie osrane.

    Nie widac bylo calego topicu na liscie i bylem pewien, ze pytasz, jak szybko
    po myciu auta pada deszcz :-)
    Moj rekord tej zimy - wjezdzalem do myjni przy swiecacym sloneczku, a
    wyjezdzalem w gestej sniezycy...

    --
    Axel