    From: "Ivam" <f...@-...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [OT] [NTG] Re: moto jako wół roboczy - jaki dla początkujacego
    Date: Tue, 21 Jul 2009 13:25:04 +0200

    "Michał Gut" <m...@w...pl> wrote in message
    news:h446ki$sr8$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > wiesz zeby to bylo bez wad chlodzenie to przeczyszczenie radiatora nie
    > jest problemem.

    Jest, bo nie ma klapki od procka i trzeba calosc rozebrac, zeby sie dostac
    do wiatraczka.

    > W tych modelach byly zjebane chipy graficzne nvidii ktore sie smazyly
    > (nvidia sie przyznala)

    Eeee... WSZYSTKIE? Mi GF6150 grzeje sie od 70 (idle) do 90 (stress).
    Bezpiecznik systemowy standardowo jest ustawiony na 120. Uwalilo mi za to
    mostek polodniowy (ale wtedy nie usuwalem kurzu i nie przejmowalem sie temp.
    procka na poziomie 80*) i oddalem na gwarancje. Przy oddawaniu (akurat w UK)
    powiedzieli, zebym przegladal strone internetowa, bo ten model byl wzywany
    na akcje serwisowa:
    - wymiana radiatorow
    - wymiana plyty glownej
    - wymiana DVD

    > i wadliwie wykonane radiatory (zle wyliczyli wysokosc rdzenia i pomiedzy
    > rdzeniem grafiki a spodem radiatora jest ok 1 mm przestrzeni. Problem
    > rozwiązali stosujac gowniana pianke termoprzewodzaca o podobnej grubosci.
    > Polaczenie jednego z drugim i jeszze wysokimi temperaturami jest mieszanka
    > nieco wybuchowa....

    Chyba mam inaczej zbudowanego kompa, bo mialem jakies liche gowno pomiedzy
    radiatorem, a chipami, ale nie bylo tam zadnej pianki.

    --
    pzdr:
    Ivam