  • Data: 2009-07-23 08:46:59
    Temat: Re: moto jako wół roboczy - jaki dla początkujacego
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Power wydusił z siebie te słowy:

    > "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> wrote in message
    >
    > Kuba co jest z Tobą. Okres masz? Skad tyle agresji? To jest dobry

    Nie wiem u kogo tyle agresji ..
    Jak przeczytasz "naszą" częśc wątku .. to moze sam zobaczysz, kto z agresją
    napisał pierwszy.
    No chyba, ze "pitolisz" jest wg ciebie agresywne, a jesli tak .. to nie mamy
    specjalnie o czym dyskutowac, bo szkoda nerw.

    > wyluzuj.. i faktycznie nie nie licytuj się bo przegrasz ;) Pracuję od
    > 11 lat w branży it u największych. Także w dziale uslug przy
    > helpdeskach.. Wiec wiem wiecej od Ciebie na ten temat.

    Nie bądz taki pewny, hehe.
    Poza tym ... mówimy o usenecie - a od keidy ten twór w ogole istnieje? :D
    ps. ja też pracowałem w IT .. tyle, ze nie u największych, jednak to nie ma
    akurat najmniejszego znaczenia, gdzie pracowałem, bo dostęp do internetu nie
    od tego zależy.
    W ogole praca jako taka nie ma wiele wspólnego z usenetem i pisaniem na
    grupy/fora - bo jak ktoś porządnie pracuje w 'duzych IT' ... to nie ma czasu
    na usenet :P

    > ps. no i nie jeżdzę oplem Omegą ;))

    bo Cie na nią nie stac :P ;-)

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI