  • Data: 2009-07-21 11:20:24
    Temat: Re: moto jako wół roboczy - jaki dla początkujacego [OT]
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości

    > To jest kwestia potrzeb człowieka i jego układów w danej firmie.
    > Pamiętam jak u mnie księgowa walczyła o tel. komórkowy,
    > "Bo wszyscy kierownicy mają to dlaczego ja mam być gorsza".
    > A teraz problem wraca tylko zamiast komórki jest laptop
    > na tapecie.

    -Pani nie ma kompleksu niższości, pani jest po prostu gorsza.

    Niech tak jej powie prezes. A zresztą - napisałem już o przekonywaniu.
    To teraz niech się księgowe użerają z prezesami - mnie nic do tego.
    Kto kupuje, ten decyduje a póki nie są to moje pieniądze - sprawa mnie
    nie dotyczy, a ja z pl.rec.motocykle pl.pregierz nie mam zamiaru
    robic.

    EOT

    --
    Jasio