    From: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: [OT] Monopol TKT w budynkach DOKP
    Date: Wed, 11 Apr 2007 20:26:27 +0200

    Marcin Kulas napisał(a):

    > ...do momentu, gdy ich szkielet zaczyna przeżywać całodniowe rozwolnienie.
    > Wtedy wolałbyć mieć jakiś backup.

    Ja to w sumie chciałbym, żeby wszyscy tu narzekający zasiedli w
    zarządzie TPSA i wówczas z punktu widzenia strony odwrotnej zaczeli
    wprowadzać te rewolucyjne zmiany - o których tu rozmawiamy - uwalnianie
    rynku, dostęp do kanalizacji i dzierżawki za przysłowiowe 1 zł.
    Oczywiście hiperbolizuje w zamierzony sposób.

    Często na łatwiej nam się dogadać kiedy rozmawiamy z podmiotami,
    podonymi do nas lub ew. siedzących na tym samym wózku uzależnienia od
    TPSA lub TKT.

    Problem zaczyna się kiedy komuś zaczyna się wydawać że jest wyżej na
    drabince ewolucji ISP.
    Wówczas zaczynają się schody. Znam to z lokalnego podwórka. Kiedy ISP X
    wspolpracuje z ISP Y. Jeden drugiemu zapewnia ostania mile wymiennie
    itp. Az to pewnego pieknego dnia kiedy wszystko to sie konczy i nie
    wiadomo o co chodzi (jak zwykle o pieniadze).

    Wiec tu też bym się jakoś strasznie tymi kablami nie podniecał - bo
    zwykle łatwiej się dogadać kiedy interes jest obopólny. Problem zaczyna
    się kiedy jednostronny.