  • Data: 2024-02-18 22:09:48
    Temat: Re: [OT] Młot udarowy
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Janusz <j...@o...pl> wrote:

    > Nie stosuje, są za słabe, jedynie w wiertarkach.

    > To nic nie zmienia, nadal udar jest pneumatyczny.

    Ok, teraz pytanie.

    Czy to co widać na zdjęciach to udar mechaniczny czy pneumatyczny?

    http://arnold.ziffel.one.pl/IMG_20240218_152716.jpg

    http://arnold.ziffel.one.pl/IMG_20240218_152807.jpg

    Tu przygryziony oring, moze to było powodem?

    http://arnold.ziffel.one.pl/IMG_20240217_215605.jpg

    Jest tłok, ale jak ten tłok pracuje? Tłucze bezlitośnie w coś, co tłucze w
    dłuto, czy robi tam jakąś poduszkę powietrzną, która tłucze?

    Generalnie rozebrałem, nie trzeba było dużo smarować, ale nasmarowałem
    tłok i jest jakby lepiej. Dużo rzadziej zrywa sobie ten udar.

    Może ten tłok faktycznie robi tam poduszkę powietrzną, ale uszczelnia się
    na smarze i tego smaru nadal tam jest za mało? Tłok nie wydaje się mieć
    żadnej uszczelki ani pierścienia... wygląda raczej jak pobijak.

    --
    - Panie dyrektorze, czy moglbym otrzymac dzien urlopu, by pomoc
    tesciowej przy