  • Data: 2024-02-15 16:05:45
    Temat: Re: [OT] Młot udarowy
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Janusz <j...@o...pl> wrote:

    > No to masz coś skopane, tak nie powinien się zachowywać,

    Domyślam się...

    > dziwię się że kupowałeś używkę jak nowy widzę na aledrogo za 280zł, to
    > naprawdę tanio,

    Tanio, ale jednak prawie 3x drożej. To było kupione na jedną niezbyt dużą
    robotę. Stwierdziłem że używka, o ile sprawna, da radę.

    No i w sumie mimo tej wady dała.

    > ten młot walił :) A dziury wierciłem w stropie na karnisze. Potem
    > wybudowałem dom i całą budowę nim obskoczyłem razem z dziurami pod
    > instalacje. Wtedy 250 to dzisiaj to jest ile? 600, 800zł? i służy mi do
    > dzisiaj. Dlatego się dziwię bo to ryzykowna oszczędność.

    Jakbym budował dom to pewnie też bym zainwestował w młot :)

    --
    - Czyli zawsze byłaś cicha, grzeczna, słuchałaś poleceń, na wszystko się
    zgadzałaś i nigdy nie denerwowałaś?