  • Data: 2024-02-14 22:53:25
    Temat: Re: [OT] Młot udarowy
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy tych wymiarach, które podałem, w twardym betonie...to mało realne.
    > Kiedyś próbowałem i zniszczyłem "koronki" z małym efektem.
    Ja wierciłem i nie zniszczyłem, wiadomo nie może trafić na zbrojenie,
    ale w betonie idzie bez problemu. Tak wierciłem dziury na rury w
    bloczkach betonowych (pełnych) w piwnicy, koronka zwykła z marketu,
    pewnie że było to 16 lat temu, ale pamiętam że wywierciłem bez większych
    problemów, i to takie chyba fi 40, może wtedy były lepsze :)

    --
    Janusz