    From: "Myjk" <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] Leasing, kolizja drogowa, UT - problem
    Date: Fri, 5 Nov 2010 22:33:35 +0000 (UTC)
    <ib0cd5$d93$1@news.onet.pl> <ib0k4k$7fj$1@news.onet.pl>
    <ib0ldf$bma$1@news.onet.pl> <ib0ljm$cdd$6@news.onet.pl>
    <ib0m0k$dj4$1@news.onet.pl> <ib0r1c$uv1$1@news.onet.pl>
    <ib0si1$52f$1@news.onet.pl> <ib0tsg$9gq$1@news.onet.pl>
    <ib137k$rl8$1@news.onet.pl> <ib14tm$1on$1@news.onet.pl>
    <ib15oe$4i0$1@news.onet.pl> <ib167c$6ak$1@news.onet.pl>
    <x...@n...onet.pl> <ib1hck$b7a$1@news.onet.pl>
    <x...@n...onet.pl> <ib1jo5$jnt$1@news.onet.pl>
    <x...@n...onet.pl> <ib1t49$lid$1@news.onet.pl>

    Cavallino napisal:

    > Zakładając, że ubezpieczyciel wcześniej zeznałby ASO, że nie
    > wypłaci pełnego odszkodowania.

    Czemu miałby nie "zeznać"?

    > Jak widziałeś - bywa inaczej.

    Nic nie wiedziałem. Pokaż mi przykład, gdzie ASO podpisuje
    papiery i dokonuje naprawy zgodnie z wycenami zaakceptowanymi
    przez TU i TU nie chce wypłacić pieniędzy wg wyceny.

    Na ten czas wciąż dajesz przykłady, gdzie ASO robi
    samowolkę i jeszcze za ten stan obwiniasz TU.

    > Bo byłem przezorny.
    > A nie ma pewności, czy ASO by również było.

    Nie byłeś przezorny. To była zwykła procedura.

    > To już nie mój problem, że masz kłopoty z logiką.
    > Dopóki ich nie naprawisz, to daj sobie spokój
    > z wykładami co jest dowodem, a co nie.
    > Nie. Dałem sobie pewność, że taką informację uzyskam.

    To była zwykła procedura. Zostałeś poinformowany tak,
    jak to powinni byli zrobić.

    > Przy naprawie bezgotówkowej w stylu: najpierw naprawa a później
    > odszkodowanie, zdaję się na dobrą wolę ASO i TU. I tu tkwi
    > ryzyko, które jest dla mnie niekaceptowalne.

    Najpierw wycena, potem naprawa, potem płatność.
    Nie ma naprawy bez zaakceptowanej wyceny. Kminisz?

    > Możesz sobie nie dostrzegać prostych rzeczy.
    > Nie mój problem.

    Twój problem, bo przeczysz sam sobie.

    > Ale była.

    W krainie OZ.

    > I możesz sobie wrzeszczeć ile chcesz.
    > Faktów nie zmienisz.

    Nie ma faktów. Jest tylko to co piszesz.

    > Dostałeś link, jeśli nie zrozumiałeś to powtórz czytanie.
    > Aż do skutku, czyli dopóki nie zrozumiesz.

    No, czytam. ASO wyceniło na 11 tys. zł, TU wyceniło
    na 9 tys. zł. Czy wg Ciebie 11 jest podobne do 9?

    > Dokładnie.
    > I nie należy się od nich uzależniać,
    > jeśli nie ma takiej konieczności.

    Czyli reperujesz samochód sam?

    > Co nie znaczy że nie było żądania/

    Co kogo obchodzą żądania bez papieru?
    Ktoś sobie lubi strzelać w stopę, to jego sprawa.

    > No dało.
    > Ale kłopoty miałem ja, bo nie mogłem
    > wydobyć od nich auta, które już sprzedałem.

    To dopiero, sprzedać coś, czego się nie ma.
    Innymi słowy, załadowałeś kogoś w bambuko.

    > Nie miałem na myśli środka samochodu
    > Chodzi o wycenę elementów niewidocznych z zewnątrz.

    To jakaś parodia. Rzeczoznawca przy oględzinach nie był
    w stanie stwierdzić, że auto prawdopodobnie będzie miało
    szkodę całkowitą?

    > Oczywiście że się wypięło.
    > Bo skapliwie skorzystali z rozebranego samochodu
    > i zapewne sami kazali go rozebrać.

    Jak TU na tym miało niby skorzystać twoim kosztem?
    Skorzystało kosztem naiwnego ASO.

    > Przy ostatniej szkodzie, też mi nie wycenili elementów
    > uszkodzonych (pod zderzakiem), których nie widać z zewnątrz.
    > I też nie chcieli zapłacić za demontaż. Kazali mi to robić
    > na własny koszt.

    Skoro robiłeś bezgotówkowo, to nic dziwnego.
    Mogłeś rozebrać auto przy rzeczoznawcy, w końcu
    jesteś przecież z tych, co się nie uzależnia od innych.

    > Nie oznacza.
    > A jeśli tego nie rozumiesz, to nadal nie mój problem.
    > Nawet jeśli kłopot zdarzy się w jednej sprawie na 1000, to i tak
    > pewność jest mniejsza niż 100% - a dokładnie o tym pisałem, a Ty
    > negowałeś.

    Negowałem stwierdzenie, bo jest to tak samo głupie,
    jak stwierdzewie, że picie mleka powoduje sraczkę,
    a jogurtu już nie.

    > , a Ty sobie dorabiasz swoją ideologię.

    > Czyli drogie.
    > Nie każdemu auto służy do stania pod domem
    > i szpanowania wśród sąsiadów.

    No pewnie, lepiej jak stoi rozpieprzone pod domem.

    > Nie może, skoro zlecenie będzie jasne, a kosztorys jego
    > załącznikiem.

    To jakim cudem w bezgotówkowej może być inaczej?

    > Czyli dowodzi i koniec kropka.

    Dowodzi, że w gotówkowej tak samo może się stać.
    ergo, Twoje twierdzenie jest nieprawdziwe.

    > Pogadaj sobie dalej sam ze sobą, albo złóż reklamację
    > do swojego nauczyciela od rachunku prawdopodobieństwa. EOD

    Mienczak.

    --
    Pozdor Myjk