  • Data: 2010-11-06 00:21:50
    Temat: Re: [OT] Leasing, kolizja drogowa, UT - problem
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino napisal:

    > Aaaa, czyli najpierw trzeba się udać do wywiadowni gospodarczej, żeby
    > sprawdzić ubezpieczalnię? No nie żartuj.
    > W moim przypadku to właśnie JEST psia ubezpieczalnia - PTU.
    > Z jak najgorszymi opiniami w necie.

    To nic dziwnego, że bezgotówkowo nie robisz.
    Trza było tak odrazu. Ale w ASO, na oryginalnych
    i nowych podzespołach?

    > Ale ja mam samochód, nadaje się do jazdy, od stłuczki
    > przejechał już 10 kkm. Więc mogę czekać na kasę.

    Jak się nie doczekasz na kasę, to co zrobisz?

    > Gdyby stał w ASO jako zastaw, sytuacja byłaby diametralnie inna.
    > Pojmij to wreszcie.

    Jak diametralnie inna? Przecież można "wykupić" auto
    z ASO i byłąby to dokładnie taka sama sytuacja jak twoja,
    gdy zrobiłeś szkodę ze swojej kasy i czekasz na kasę z TU.

    --
    Pozdor Myjk