  • Data: 2011-06-07 13:41:16
    Temat: Re:[OT] Latarka LED jak perpetum mobile!
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek wrote:

    > OK. Ja po prostu nie lubię kopać się z koniem. A przez ustawienie
    > defaultowego kodowania mam osiągnięty dokładnie ten sam cel co i Ty -
    > brak krzaków w czytanych postach.

    Niestety PiS prawda. Defałlta ustawić możesz, jak masz do czynienia tylko z
    polskimi grupami. Możesz ustawić defałlta na grupę, ale na większości grup
    używa się Unicode. Nawet na elektronice się przydaje, jak się jakąś sigmę
    czy inną całkę chce wstawić. Po prostu nie rozumiem niechęci i ignorancji
    Ołtlukowców.

    Waldek