  • Data: 2011-06-07 16:14:35
    Temat: Re: Latarka LED jak perpetum mobile!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Stachura" <k...@p...onet.eu> napisał
    > To tutaj masz model bez korbki :-)
    > http://www1.plus.pl/5plus/award/details:search.do?id
    =6274&a=2&b=award
    > Jak dla mnie, urządzenie działa wystarczająco dobrze. Po
    > "nakręceniu"
    > świeci ok. kwadransa z jasnością wystarczającą do poruszania się
    > po
    > obejściu. Konstrucja mechaniczna dość solidna, ergonomiczna. Na
    > zadupiu bez prądu przydała się możliwość awaryjnego podładowania
    > komórki (jest gniazdo i kilka końcówek do różnych modeli
    > telefonów,
    > niestety brak wtyczki mikro-USB - trzeba będzie dorobić...).

    Trzymam Cie za slowo, ale pozwole sobie zachowac nieufnosc to czasu
    pomacania :-)
    Doswiadczenia z tytulowa latarka jest takie, ze owszem - pradnica
    dziala i starcza na bezwladnosc kola - czyli sekunde, moze dwie.
    Ladowarka na korbke - po dwoch minutach reka chce odpasc, a telefon
    nie zauwazyl ladowania, no bo coz to sa 2 minuty.
    Jakies rzekomo dzialajace radia maja mechanizm sprezynowy - i w to
    jestem sklonny uwierzyc, choc pewnie traca przy tym sporo na
    sprawnosci.
    Byc moze supercap jest rozwiazaniem .. ale czy pradnica jest
    wystarczajaco wydajna - bo tu by trzeba mocny ruch reka zgromadzic
    na kilka minut.

    Da sie to gdzies nabyc inaczej niz za pkt plusa ? Produkt jakos
    niepopularny, co tez o czym swiadczy.
    Teraz moze sie to nazywa sunartis

    http://www.conrad.pl/websale7/?shopid=conrad&act=pro
    duct&prod_number=860378&ref=Ceneo
    http://allegro.pl/latarka-sunartis-everlight-voyager
    -fr-305-i1647087343.html

    Ech, nie moge sie doczekac tych ogniw paliwowych na metanol/etanol
    :-)

    J.