    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] Ładowarka indukcyjna/uchwyt na deskę, z magnesem.
    Date: Fri, 12 Jan 2024 20:07:54 +0100

    W dniu 08.01.2024 o 13:27, ddddddddddd pisze:

    > No wlasnie nie - bo to juz by bylo zupelnie bez sensu

    > Po Co otwierac ramiona przy uruchomieniu, jesli mozna zalozyc , ze
    > zostaly otwarte przy wylaczaniu

    Może nie można tego założyć np z tego powodu, że to otwieranie jest
    zawodne bo odbywa się po wyłączeniu stacyjki, resztkami energii
    zgromadzonej w kondensatorze. Albo że się otwarł tylko z jednej strony.
    Albo nie wiem co tam jeszcze jest w sprzęcie.

    > Zwykle wczesniej ten smartfon wyciagnales, wiec uchwyt jest otwarty

    Idea mi się wydaje ok, ale jw.

    > Moj nie robi zadnych cykli bez potrzeby.

    Jeden krok, w opisie stoi.

    > Czujnika dodatkowego tez nie
    > potrzebuje, bo wykrywa czy telefon jest ladowany.

    Wykrywa i co? Doprawdy nie rozumiem twojej logiki. Domykanie nie musi
    załączać ładowania. Bo ładowanie zależy od wzajemnego ustawienia anten.
    Może zaczynać się już po położeniu smartfona, po dosunięciu lub wcale bo
    np smartfon nie załapał albo ma wyłączone ładowanie. A silnik musi się
    wyłączyć. Tak samo przy otwieraniu nie drze do upadłego. Jeśli miałbym
    obstawiać to robi to mierząc prąd bo to proste konstrukcyjnie jest.

    > Prawdopodobnie ma po prostu nowszy soft.

    Może też mieć po prostu inny soft albo inaczej ustawiony, ja mam uchwyt
    na pałąk a Ty zdaje się na kratkę.

    > Nawet jesli zamkne uchwyt bez telefonu, to sie sam nie otworzy - musze
    > go wtedy otworzyc z przycisku

    Mój działa na dotyk i ten dotyk tak słabo działa, że jakby smartfon nie
    wypadał to narzekałbym na ten dotyk :-)

    > A moze twój telefon nie ma ladowania indukcyjnego? To by wyjasnialo
    > dlacxego ja nie widze problemow które wystepuja u Ciebie

    W jaki niby sposób? Toć nic tu nie jest warunkowane ładowaniem. Można
    domykać równie dobrze klocek drewna.