  • 51. Data: 2012-06-08 01:55:53
    Temat: Re: [OT] Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 8 Jun 2012 00:00:37 +0200, JoteR wrote:
    > Polecam punkt pt. "Nie kalecz języka",

    No i? Z tego wyciagnales wniosek, ze nalezy obszczekiwac kazda ortke
    znaleziona na newsach? Dziwnie rozumujesz.

    > Dresiek defekuje bez żenady na forum publicznym, a ja nie mogę mu
    > również publicznie zwrócić uwagi?

    Ktoś Ci broni?

    > Jakaś wspólnota dysmózgów?

    Nie sądzisz, że tą bucówą wystawiasz swiadectwo wyłącznie sobie?
    Nie trudź się odpisywaniem, wniosek z ,,duskusji'' wyciągnąłem.

    dobranoc,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 52. Data: 2012-06-08 02:28:22
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "kamil" napisał:

    > Rany JoteR, pytam grzecznie,

    Miałeś szansę grzecznie przyjąć zwróconą uwagę (już o przeproszeniu nie
    wspominając, bo to przecież straszny dyshonor dla takiego kibordłoriora),
    ale wolałeś zabucować, więc dostałeś to, na co zasłużyłeś.

    > PLONK durniu.

    Myślisz, bęcwale, że jak mnie splonkujesz, to będziesz mógł dalej bezkarnie
    defekować? W archiwum zostaną zarówno twój ortobełkot jak i moje komentarze
    prostujące.

    JoteR

  • 53. Data: 2012-06-08 02:45:08
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Michal Tyrala" napisał:

    > No i? Z tego wyciagnales wniosek, ze nalezy obszczekiwac kazda ortke
    > znaleziona na newsach? Dziwnie rozumujesz.

    Moja radość z odmiennej linii ewolucyjnej niepomiernie wzrosła.

    > Ktoś Ci broni?

    To o co się tak pienisz? Ktoś ci każe?

    JoteR