  • 41. Data: 2012-06-07 19:05:20
    Temat: Re: Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/06/2012 17:54, AL wrote:

    > jakbyś śledził na bieŻąco ;) rynek, to zauważyłbyś, że klawiatury
    > sprzętowe są 'pase'.
    > Miałem G1 (super klawiatura sprzętow - chyba najlepsza w smartfonach),
    > teraz DesireZ (z powodu klawiatury sprzętowej) - jest gorzej niż w G1,
    > ale i tak wygodniej niz korzystanie z klawiatury ekranowej (przy
    > krótkich wiadomościach klawiatura ekranowa jest OK, ale przy dłuższych -
    > przewagę ma jednak fizyczna).
    > Skoro używasz wciąż G1, to przesiatka na jakikolwiek z wymienionych
    > smartfonów będzie dla Ciebie jak przesiadka z malucha na współczesnego
> [...]

    "przesiadka", przyganiał kocioł garnkowi. ;-)

    O prędkość właśnie się rozchodzi, nie planuję godzinnych posiedzeń w
    łazience z angry birds, ale powoli nawet przeglądanie www robi się
    męczące, o dość ograniczonym miejscu na aplikację już nie wspomnę.

    Desire Z też nie wydaje się powalać parametrami z jego 800MHz, nie lubię
    zmieniać telefonu co pół roku, więc wolę kupić dziś S3 i mieć to z głowy
    na trzy lata, zamiast męczyć się z Desire Z który niedługo też pewnie
    ledwo pociągnie byle operę mini.. Naprawdę żaden producent ine zapowiada
    nowego modelu?

    > Musisz sobie odpowiedzieć sam na pytanie - czy potrzebujesz klawiatury
    > sprzętowej czy nie. Jeśli potrzebujesz, to masz baaardzo ograniczony
    > wybór. Jeśli nie potrzebujesz - zostałbym przy HTC z racji choćby super
    > nakładki Sense (znacznie wygodniejszej niż Samsungowa czy tym bardziej
    > to co jest w Xperiach)

    Samsungowe nakładki wydają mi się przyzwoite, liczyłem po prostu na
    jakieś plotki o ośmiordzeniowym CPU i fizycznej klawiaturze na święta. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 42. Data: 2012-06-07 19:06:50
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/06/2012 17:54, AL wrote:

> [...]

    O prędkość właśnie się rozchodzi, nie planuję godzinnych posiedzeń w
    łazience z angry birds, ale powoli nawet przeglądanie www robi się
    męczące, o dość ograniczonym miejscu na aplikacje już nie wspomnę,
    poczty exchange też nie obsługuje. Telefon ma mi służyć do dzwonienia i
    wygodnego przeglądania/pisania poczty czy google maps w przyzwoitym tempie.

    Desire Z też nie wydaje się powalać parametrami z jego 800MHz, nie lubię
    zmieniać telefonu co pół roku, więc wolę kupić dziś S3 i mieć to z głowy
    na trzy lata, zamiast męczyć się z Desire Z który niedługo też pewnie
    ledwo pociągnie byle operę mini.. Naprawdę żaden producent nie zapowiada

  • 43. Data: 2012-06-07 19:12:50
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "kamil" napisał:

    > Nie wątpię, że czekasz całym dniem na jakiś błąd ortograficzny,
    > ale ja naprawdę nie o to pytałem.

    Czyli mówisz, że jak publicznie zdefekujesz to nie masz poczucia, że
    zachowałeś się niestosownie? Nie martw się, nie jesteś sam, osiedlowe menele
    też tak mają.

    > http://bynajmniej.net

    I zmień stopkę, bo wstyd jej tylko przynosisz.

    JoteR

  • 44. Data: 2012-06-07 20:13:39
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 7 Jun 2012 19:12:50 +0200, JoteR wrote:

    > Czyli mówisz, że jak publicznie zdefekujesz to nie masz poczucia, że
    > zachowałeś się niestosownie? Nie martw się, nie jesteś sam, osiedlowe menele
    > też tak mają.

    Netykieta od zawsze potepiala czepianie się ortek. To tak a propos
    niestosownych zachowan :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 45. Data: 2012-06-07 20:15:39
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 7 Jun 2012 18:13:39 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Netykieta od zawsze potepiala czepianie się ortek. To tak a propos
    > niestosownych zachowan :-)

    Co nie znaczy, że or razu dopuszczalne jest dokonywanie brutalnych gwałtów
    zbiorowych na języku polskim.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 46. Data: 2012-06-07 20:32:15
    Od: "Artur M. <czytacz>" <a...@p...onetT.pl>

    Użytkownik Maciek napisał:
    [...]
    > Dobra, klamka zapadla - bedzie HTC Desire Z. Zadecydowala klawiatura.
    > Probowalem pisac na Samsungu Galaxy i musialbym sobie chyba ktorys palec
    > zestrugac do szpica :/

    Jeśli bierzesz pod uwagę HTC DZ to porównaj sobie z SE Xperia Pro.
    Graty i cena podobne tylko wsparcie modujących znikome (dla Xperi)

    pozdrawiam
    --
    Artur M. <czytacz>

  • 47. Data: 2012-06-07 22:48:22
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/06/2012 19:15, Waldek Godel wrote:

    > Co nie znaczy, że or razu dopuszczalne jest dokonywanie brutalnych gwałtów
    > zbiorowych na języku polskim.

    Waldku, ty nawet tutaj trollujesz? Brutalne gwałty musiały mocno wryć ci
    się w podświadomość, stąd te frustracje. Weekend idzie, ziółek naparz.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 48. Data: 2012-06-07 23:23:36
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 07 Jun 2012 20:32:15 +0200, Artur M. <czytacz> napisał(a):

    > Jeśli bierzesz pod uwagę HTC DZ to porównaj sobie z SE Xperia Pro.
    > Graty i cena podobne tylko wsparcie modujących znikome (dla Xperi)

    Tej xperii akurat nie mam w ofercie, tzn musialbym pewnie slono zabulic, a
    modele wymienione w pierwszym poscie mam praktycznie za darmo.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 49. Data: 2012-06-08 00:00:37
    Temat: Re: [OT] Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Michal Tyrala" napisał:

    > Netykieta od zawsze potepiala czepianie się ortek.

    Też się cieszę, że pochodzimy od innej małpy.
    http://netykieta.pl/netykieta=2
    Polecam punkt pt. "Nie kalecz języka", a ty w zamian pokaż mi paluszkiem
    punkt, zakazujący zwrócenia uwagi na niestosowne zachowania. Dresiek
    defekuje bez żenady na forum publicznym, a ja nie mogę mu również publicznie
    zwrócić uwagi? Co to za nowa religia? Chyba żeś się z Pszemolem na ajfony
    pozamieniał.

    > To tak a propos niestosownych zachowan :-)

    To zadziwiające, jak wielu obrońców znajdują publicznie defekujące
    ortoflejtuchy. Jakaś wspólnota dysmózgów?

    JoteR

  • 50. Data: 2012-06-08 01:34:58
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/06/2012 23:00, JoteR wrote:

> [...]
    > defekuje bez żenady na forum publicznym, a ja nie mogę mu również
    > publicznie zwrócić uwagi? Co to za nowa religia? Chyba żeś się z

    Rany JoteR, pytam grzecznie, a ty z drecholami. Rozumiem, że presja w
    narodzie bo reprezentacja gra jutro, ale takie skoki ciśnienia prowadzą
    do wylewów, opanuj się chłopie.

    Wersji netykiety jest milion, siedemset tysięcy czterysta dwadzieścia
    osiem, mogę podesłać potępiające czepialstwo. Czy Twoje życie stanie się
    dzięki temu pełniejsze, czy po prostu nie znając odpowiedzi na pytanie,
    przestaniesz robić z siebie durnia?

    > To zadziwiające, jak wielu obrońców znajdują publicznie defekujące
    > ortoflejtuchy. Jakaś wspólnota dysmózgów?

    PLONK durniu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil