  • 41. Data: 2009-03-28 16:25:29
    Temat: Re: [OT] Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-28 12:20, Użytkownik JoteR napisał:

    > Nie, dlatego widzę wyraźną różnicę pomiędzy omawianą aukcją a np. tą:
    > http://allegro.pl/item584657779_pendrive_16gb_patrio
    t_xporter_xt_19_32mbs_gratis.html

    > Tam w specyfikacji stoi jak byk: "Pojemność: 16 GB".
    > A teraz wytęż wzrok i znajdź taki (lub podobny) tekst w *opisie* lub
    > *specyfikacji* produktu na tamtej aukcji.

    Są ludzie którzy wiedzą że 16GB oznacza pojemność a pochmurne niebo.

    > O drzazgach i napisach na płocie już pisałem w sąsiednim poście ;-)

    To traktujesz napis na płocie który nie wiadomo kto i nie wiadomo
    kiedy zrobił na równi z opisem aukcji w przypadku której jest znana
    osoba odpowiedzialna ?

    > Nieważne, co ja chcę napisać, ważne jest, czego sprzedający nie chciał
    > napisać wprost.

    Bez przesady, każdy sąd uzna że te "16GB" oznaczało pojemność
    a nie co innego. A że sprzedający może zakładać że za 100zł
    nikt nie będzie chciał się bujać po komisariatach o sądach
    już nie wspomnę to inna sprawa.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2009-03-28 16:26:25
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-28 13:23, Użytkownik Feromon napisał:

    > I przeczytajcie jeszcze:
    > * paczka idzie 7 dni* w kontekście * daję 7 dniową gwarancję rozruchową
    > * :)))))))

    A pisze że od kiedy liczy się czas gwarancji ? :-)

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2009-03-28 18:15:58
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "RadoslawF" napisał:

    > Są ludzie którzy wiedzą że 16GB oznacza pojemność a pochmurne niebo.

    Mhm, a potem tworzą takie wątki jak ten...

    > To traktujesz napis na płocie który nie wiadomo kto i nie wiadomo
    > kiedy zrobił na równi z opisem aukcji w przypadku której jest znana
    > osoba odpowiedzialna ?

    Tak. Dla mnie każdy sprzedający na (za przeproszeniem) Allegro w dziale m.
    in. GSM, kart pamięci, kosmetyków i jeszcze paru innych jest z założenia
    handlarzem złomem bądź podróbkami, ergo: naciągaczem. I dopóki nie udowodni
    za pomocą rzetelnego opisu aukcji i stroną "O mnie" że jest inaczej - tak go
    traktuję. A w rozpatrywanej aukcji brak zarówno jednego jak i drugiego, co
    więcej - parę innych elementów, takich jak lokalizacja, zmultyplikowane
    konta i charakterystyczna polszczyzna (KLIJENTA) wskazuje na pospolitego
    dresa z okolic GSM.

    > Bez przesady, każdy sąd uzna że te "16GB" oznaczało pojemność
    > a nie co innego.

    Dobrze, namawiaj dalej do tak bezkrytycznego postrzegania ofert handlowych.
    W sumie to dobrze, tacy wystrychnięci na dudka nieszczęśnicy napędzają ruch
    na grupie i kolega Zenobiusz "Likwidator" Zimny nie będzie już miał
    argumentów za likwidacją pl.comp.pecet ;-)

    > A że sprzedający może zakładać że za 100zł
    > nikt nie będzie chciał się bujać po komisariatach o sądach
    > już nie wspomnę to inna sprawa.

    I to jest clou całej sprawy. Jeden zorientuje się od razu i wtedy
    handlarzyna wyśle mu sprawny pendrive, a dziesięciu innych wrzuci na
    pendrive film ~700 MB, uzna że wszystko w porządku, a jak po jakimś czasie
    obudzą się z ręką w nocniku - mogą wnosić "lekramację do składu węgla", 7
    dni "gwarancji rozruchowej" minęło.

    JoteR

  • 44. Data: 2009-03-28 19:14:26
    Od: Padre <P...@n...net>

    JoteR pisze:

    > Zatem przyjmij serdeczne wyrazy współczucia, gdyż wyciąganie drzazg z
    > napletka musi być chyba bolesne? Bo wszak na co drugim płocie widnieje
    > napis DUPA.

    > Grzecznie zapytałem, ale skoro w odpowiedzi zachowujesz się jak dres -
    > to będę traktował cię jak dresa.
    >
    > JoteR

    No to przyznam Ci rację, grzecznie pieprzysz...
    Możesz mnie traktować jak dresa albo cokolwiek innego ale ja po prostu
    jestem już za stary na polemizowanie z kimś kto używa argumentów na
    poziomie przemądrzałego gimnazjalisty co potwierdza porównanie z użyciem
    płotu, dupy i napletka. Z pewnościa masz bardzo wysokie mniemanie o
    własnej inteligencji i masz prawo z takim mniemaniem pozostać.

    Osobiście wolę rozmawiać z tymi którzy używają czasem dosadnych
    sformułowań niż z tymi których wypowiedzi są grzeczne acz pozbawione sensu.

  • 45. Data: 2009-03-28 20:25:45
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-28 19:15, Użytkownik JoteR napisał:

> [...]
    > lokalizacja, zmultyplikowane konta i charakterystyczna polszczyzna
    > (KLIJENTA) wskazuje na pospolitego dresa z okolic GSM.

    I pomyśleć że znajomi o mnie mówią że przesadzam z podejrzeniami
    o nieuczciwość większość sprzedających.

> [...]
    > napędzają ruch na grupie i kolega Zenobiusz "Likwidator" Zimny nie
    > będzie już miał argumentów za likwidacją pl.comp.pecet ;-)

    Nie namawiam do bezkrytycznego.
    Ja nie skorzystał bym z usług tego sprzedawcy z powodu:
    "KAZDA PRZESYLKA POSIADA POTWIERDZENIE NADANIA ALE NIE
    ODBIORU WIEC NIE ODPOWIADAM ZA PRACE POCZTY-wybor nalezy
    do Ciebie" co w wolnym tłumaczeniu znaczy że wysyła normalnym
    listem i nie bierze odpowiedzialności za ewentualne problemy
    z pocztą. A w pewnych przypadkach może oznaczać że sprzedający
    nic nie wyśle. Za takie teksty to aukcje powinni wieszać ale
    Allegro żyje też z oszustów nie tylko z uczciwych sprzedawców.

> [...]
    > czasie obudzą się z ręką w nocniku - mogą wnosić "lekramację do składu
    > węgla", 7 dni "gwarancji rozruchowej" minęło.

    Jak rozumiem zakładający ten wątek nie zorientował się w tym
    terminie. Suma jest niewielka, powiedział bym że wiedzę
    zanabył w miarę tanio. :(

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2009-03-28 20:43:40
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "RadoslawF" napisał:

    > I pomyśleć że znajomi o mnie mówią że przesadzam z podejrzeniami
    > o nieuczciwość większość sprzedających.

    A ja wstawiłem do autokorekty dodawanie zwrotu "(za przeproszeniem)" przed
    każdym wystąpieniem słowa (za przeproszeniem) Allegro ;-P Możesz pokazać to
    znajomym ;->

    > Jak rozumiem zakładający ten wątek nie zorientował się w tym
    > terminie. Suma jest niewielka, powiedział bym że wiedzę
    > zanabył w miarę tanio. :(

    E, nie jest tak źle, sprzedawca przecież zareagował propozycją rozpatrzenia
    reklamacji. Ale niezależnie od jej wyniku - pozytyw zostanie a interes
    będzie kręcił się dalej...

    JoteR

  • 47. Data: 2009-03-29 06:03:27
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 28 Mar, 22:43, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:
    > E, nie jest tak źle, sprzedawca przecież zareagował propozycją rozpatrzenia
    > reklamacji. Ale niezależnie od jej wyniku - pozytyw zostanie a interes
    > będzie kręcił się dalej...
    Jeszcze raz pragnę zwrócić uwagę, że są tam dziesiątki osób, które nie
    dały mu "pozytywa" na dzień dobry.
    Więc interes NIE KRĘCI MU SIĘ NA PODSTAWIE TEGO JEDNEGO MOJEGO... bez
    przesady, takiego wpływu na interesy innych nie mam, inaczej bym się
    przeflancował na doradcę finansowego :-))
    Pozdr. - J

  • 48. Data: 2009-03-29 20:54:19
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > Dzięki za pomoc, pomogło. Już kol. Rafał Łukawski sugerował
    > "zarządzania dyskami (dostępne przez panel
    > sterowania->Zarządanie komputerem itd)" - ale nie znalazłem....
    > Po googlu znalazłem "Diskmgmt.msc" no i dostałem się tam, pokażę
    > ścieżkę dla potomnych:
    > Panel Sterowania -> Narzędzia Administracyjne -> Zarządzanie Komuterem
    > -> po lewej na dole najechać na Zarządzanie Dyskami.

    No zawsze jeszcze można wpisać polecenie "Diskmgmt.msc", w menu ->
    uruchom...
    Przez panel sterowania to się "przebija" jak się nazwy zapomni.

    > Więc jak wspomniałem dokonałem formatowania, już myślałem że pójdzie
    > do kosza, ale jest OK.

    A ja zawsze myślałem, że od tego się zaczyna. Ba. wystarczyło kliknąć
    prawym klawiszem na ikonie pen-a i wybrać formatowanie.

  • 49. Data: 2009-03-30 05:27:04
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 29 Mar, 22:54, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:
    > wystarczyło kliknąć prawym klawiszem na ikonie pen-a i wybrać formatowanie.
    Tak jest dla a:\ , nie dla flash dysku

  • 50. Data: 2009-03-30 06:37:22
    Temat: Re: Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wylec=?ISO-8859-2?Q?zy=E6?=
    Od: "Clive Codringher" <n...@m...maila>

    Janeo wrote:

    > Tak jest dla a:\ , nie dla flash dysku

    U mnie się jest taka funkcja, więc po prostu z tym Twoim jest coś nie
    tak.