    From: RadoslawF <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Kłopot z pendrive 16GB - Norton nie może wyleczyć
    Date: Sat, 28 Mar 2009 17:25:29 +0100
    <gqjh8n$ptt$1@mx1.internetia.pl> <gqjiqu$n9h$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@w...googlegroups.com>
    <gqjrmu$1j9$1@inews.gazeta.pl> <gqjudf$dee$1@mx1.internetia.pl>
    <gqjuk7$bbo$1@inews.gazeta.pl> <gqkm3d$6n4$1@node2.news.atman.pl>
    <gql1dt$p91$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia 2009-03-28 12:20, Użytkownik JoteR napisał:

    > Nie, dlatego widzę wyraźną różnicę pomiędzy omawianą aukcją a np. tą:
    > http://allegro.pl/item584657779_pendrive_16gb_patrio
    t_xporter_xt_19_32mbs_gratis.html

    > Tam w specyfikacji stoi jak byk: "Pojemność: 16 GB".
    > A teraz wytęż wzrok i znajdź taki (lub podobny) tekst w *opisie* lub
    > *specyfikacji* produktu na tamtej aukcji.

    Są ludzie którzy wiedzą że 16GB oznacza pojemność a pochmurne niebo.

    > O drzazgach i napisach na płocie już pisałem w sąsiednim poście ;-)

    To traktujesz napis na płocie który nie wiadomo kto i nie wiadomo
    kiedy zrobił na równi z opisem aukcji w przypadku której jest znana
    osoba odpowiedzialna ?

    > Nieważne, co ja chcę napisać, ważne jest, czego sprzedający nie chciał
    > napisać wprost.

    Bez przesady, każdy sąd uzna że te "16GB" oznaczało pojemność
    a nie co innego. A że sprzedający może zakładać że za 100zł
    nikt nie będzie chciał się bujać po komisariatach o sądach
    już nie wspomnę to inna sprawa.