  • Data: 2009-04-06 22:34:56
    Temat: Re: [OT] Kłopot z odtwarzaniem płyt cd-rom.
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:grdvap$3mq$1@inews.gazeta.pl...
    > istniał - na wspomnienie mojego pierwszego jamnika Samsunga budzę się z
    > krzykiem...
    To samo mam ... wspomnienie mojej pierwszej nagrywarki CD/DVD Philipsa do
    komputera za koszmarne pieniądze... Po kilku miesiącach zaczęła umierać aż
    zmarła nie mając nawet roku i od tego czasu wolę byle jakiego chińczyka bo
    działa przynajmniej rok a kosztował duuuuuuuużo mniej niż połowa
    nieboszczyka Philipsa....
    Nigdy więcej Philipsa, Amen.
    --
    marfi