  • Data: 2009-04-07 05:22:06
    Temat: Re: Kłopot z odtwarzaniem płyt cd-rom.
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    animka wrote:
    > W środku, tzn w kompakcie jest czyściutko, żadnego kurzu. Klapa jest
    > szczelna. Wacik ze spirytusem też nie był brudny po przetarciu soczewki.

    W środku, czyli wewnątrz układu optycznego. Nie dobierzesz się tam w żaden
    sposób. A wacik nawet jeśli był brudny to i tak nie jesteś w stanie tego
    zauważyć - chyba nie oczekiwałaś centymetrowej warstwy kurzu. :> Za to
    taką soczewkę bardzo łatwo porysować albo uszkodzi warstwę antyrefleksyjną
    (też nie masz szans by to zauważyć).

    > Mnie sie zdaje, a może niezdaje, że w pewnych momentach jakby prąd nie
    > docierał do tego odtwarzacza, bo co jakis czas się zatrzymywał na
    > chwilę.

    Norma przy zużytym/rozkalibrowanym czytniku.

    > Ile to kosztuje w autoryzowanym sewisie, bo gwarancji już nie mam? Wieża
    > ma dopiero półtora roku :-(

    A paragon masz? W takim razie spróbuj reklamować u sprzedawcy, jest
    szansa, że przyjmie towar. Poczytaj o prawach komsumenta.

    k,