  • Data: 2009-04-06 22:22:19
    Temat: Re: [OT] Kłopot z odtwarzaniem płyt cd-rom.
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "LeP" napisał:

    > Mam toster philipsa (wyposażony w jakąś tam namiastkę procesora) i
    > przypieka mi grzanki. Co robić?

    Założyć większy wiatrak? ;->

    > Philips robi koszmarne wieże, koszmarne telewizory,

    Być może, ale w latach mojej młodości Philips to była marka przez duże M w
    segmencie RTV, lizało się toto przez szybkę Peweksu ;-). Przemysł azjatycki
    (z wyjątkiem rzecz jasna Japonii) w tym segmencie praktycznie jeszcze nie
    istniał - na wspomnienie mojego pierwszego jamnika Samsunga budzę się z
    krzykiem...

    JoteR