  • Data: 2012-06-28 14:31:57
    Temat: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27/06/2012 21:14, quent wrote:

    > Każdy odpowiada za siebie.

    Więc masz z czego oddać? Odpowiedz TAK/NIE, czy masz na koncie dosyć
    środków, żeby odkupić komuś nowe porsche i zapłacić za operacje
    poszkodowanych?

    > Oczywiście wg Ciebie klient nie wymusi na producencie lepszych aut.
    > Tylko nakaz państwowy może na nim wymóc.
    > Niedawno całkiem panstwo u nas sprzedawało net i jak było - drogo.
    > Jak się wziął za to chciwy kapitalista to nagle jest.... tanio.

    I ten kapitalista musi wcześniej obiecać, że nie rozpieprzy trawników
    ani nie użyje jakiś toksycznych materiałów na izolacje przewodów w twoim
    domu. To jest według Ciebie zła, niedobra norma, która ogranicza Twoją
    wolność?

    > Mnie nie interesuje moje życie ignorancie jeden.
    > Ważne jest jak będą żyły nasze dzieci i ich dzieci.

    Więc co robisz dla tych naszych dzieci? Segregujesz odpady? Załapałeś
    się do jakiegoś wolontariatu zalesiającego po pracy okolicę? No pochwal się.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net