  • 1. Data: 2017-10-24 18:30:11
    Temat: OT: Jebłem...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    (To trochę z paki, że kogo oni do tych wszystkich programów dają, czy do
    tłumaczeń Discovery, czy do dziennika TV...)
    ...jak przed chwilą redachtórka z Panoramy omawiała, jak niegrzecznie
    zachował się piesek prezydenta Francji (chodziło o to, że obszczał kominek
    na jakimś spotkaniu), powiedziała coś, że "...przygarnął labLadora...",
    wręcz zaakcentowała to wyróżnione L...

    Przepraszam, NMSP...

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 2. Data: 2017-10-24 18:32:46
    Temat: Re: OT: Jebłem...
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > labLadora...", wręcz zaakcentowała to wyróżnione L...
    >
    > Przepraszam, NMSP...

    jak się nie chodzi do bibloteki to tak jest:)

  • 3. Data: 2017-10-24 19:46:04
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-10-24 18:32, sirapacz wrote:

    > jak się nie chodzi do bibloteki to tak jest:)

    Powstaje podejrzenie graniczące z pewnością, że bibliotekę w czasie
    studiów zastępowały "konsultacje" u docenta...

    Włodek

  • 4. Data: 2017-10-24 23:44:46
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:59ef7c5b$0$5150$65785112@news.neostrada.pl...

    > Powstaje podejrzenie graniczące z pewnością, że bibliotekę w czasie
    > studiów zastępowały "konsultacje" u docenta...

    A kiedyś jakieś podobno egzaminy były, karta mikrofonowa, czy jakoś tak, że
    byle kto nie dorwał się do czytania newsów... A dziś redaktorstwo nie
    jakiejś niszowej stacji, ale ogólnokrajowych telewizorni, potrafią bałaknąć
    "dwutysięczny siedemnasty", już pomijam notoryczne mylenie biernika z
    dopełniaczem, czy wręcz, niesłuszną zamianę znaczeń między wyrazami, jak
    choćby "unikalny" i "unikatowy"...
    To teraz niech pomyli komendy "COPY" i "DELETE" :PP

  • 5. Data: 2017-10-27 19:17:59
    Temat: Re: Jebłem...
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *HF5BS* napisał(-a):

> [...]
    > kominek na jakimś spotkaniu), powiedziała coś, że "...przygarnął
    > labLadora...", wręcz zaakcentowała to wyróżnione L...

    Od dawna, przez ostrożność, na tę akurat rasę mówię "gibraltar"

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2017-10-27 22:51:23
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    (pocięte)
    > Od dawna, przez ostrożność, na tę akurat rasę mówię "gibraltar"

    Ryzykowne, już słyszałem/widziałem np. "giblartar", "giblaltar", tylko
    "giblartal" jeszcze nie trafiłem, bo chyba za trudno wymówić. Ale to i tak
    nie wyczerpuje wszystkich kombinacji.
    Chociaż zdarzyło mi się pytać o numer telefonu "chociaż w przybliżeniu", ale
    dlatego, bo jak by mi się parę cyfr zgodziło jako punkt zaczepienia, to
    przypomniałbym sobie resztę. Zresztą, można zapodać "labek" i też psiarze
    wiedzą, bo sami używają tego zdrobnienia.