    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?
    Date: Wed, 21 Aug 2013 14:53:08 +0100

    "Marcin" <n...@n...com> wrote in message
    news:5213c7d4$0$1260$65785112@news.neostrada.pl...
    > Od czasu do czasu trzeba rozkrecic cos co jest skrecone malymi srubkami, np.
    > laptopa albo telefon. Nie robi sie tego za czesto wiec myslac, ze jakosc nie
    > bedzie miala duzego znaczenia kupilem zestaw malych srubokretow w markecie.
    > Niestety po kilku uzyciach nadaja sie w zasadzie do wyrzucenia. A narzedzi
    > jakich firm uzywaja grupowicze do np. rozkrecania laptopow i czy sa z nich
    > zadowoleni?

    z 4 lata temu znalazlem taki zestaw (teraz o niego ciezko)

    kemot nar0174

    http://elkom-serwis.com.pl/zestawy-narzedzi/822--zes
    taw-wkretakow-precyzyjnych-torx-15szt.html

    mojego uzywania wytrzymal ponad 3 lata, na szczescie mam jeszcze kilka
    w zapasie, ponizej 90 pln nigdy nie widzialem nic lepszego ze zwyklych
    wkretakow (zestawy z wymiennymi bitami ktorych wszedzie jest zatrzesienie
    sa zwykle malo praktyczne ze wzgledu na duza grubosc i niewielka dlugosc bitu,
    chociaz zwykle kosztuja grosze wiec warto posiadac dla roznych nietypowych
    koncowek)