  • Data: 2013-08-21 08:47:22
    Temat: Re: [OT] Jakich srubokretow uzywacie do rozkrecania laptopow?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam kilkaset różnych końcówek różnych marek (zazwyczaj jednej
    > marki ;) -- noname) i masę ,,pełnych'' śrubokrętów. I nie mam
    > problemów. Bardzo złe (mniej niż 1%) wyrzucam od razu, reszta
    > jest dobra.

    :-)
    Tak z 15 lat temu jak zawodowo skręcałem i serwisowałem kompy w akcie
    sprzeciwu przeciwko jakość narzędzi którymi miałem pracować ;-)
    zakupiłem sobie taki niebieski bułowaty :-) Potem dokupiłem mniejszy
    (laptopowy)
    Nie były najtańsze ale też majątku nie wydałem. Do dziś są w dobrym
    stanie a naprawdę dostawały niezłe wciry przez ten czas. :-)
    Wiem... teraz to już nie ma takich śrubokrętów jak przed wojną :-)