eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!.POSTED!not-for-mai
    l
    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
    Date: Sat, 8 Jun 2013 03:45:09 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 39
    Sender: p...@g...com
    Message-ID: <v2tk75jwvkmn$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    References: <514ce434$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
    <514d4ff9$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <514d86de$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <p6t0bd0ehdzq$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <s...@n...notb-home>
    NNTP-Posting-Host: 89-75-149-9.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1370656088 3967 89.75.149.9 (8 Jun 2013 01:48:08 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Jun 2013 01:48:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl Hamster/2.1.0.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1226554
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 24 Mar 2013 11:50:18 GMT, Kosu napisał(a):

    > On 2013-03-23, Przemysław Ryk <p...@g...com> wrote:
    >> Nie no - najlepiej siedzieć grzecznie i się przyzwyczaić. Niestety przez
    >> takie podejście obsługa klienta wygląda u nas często tak, jak wygląda.
    >> Trzeba się nadzwonić, naszarpać, a i tak reakcja jest pt. ,,czego ten
    >> upierdliwiec od nas chce".
    >
    > Podchodzisz do tematu, jakby "po drugiej stronie" byli jacyś kosmici
    > albo nie wiem co. Tzn. piszesz: my-obywatele-klienci - musimy się
    > przeciwstawiać sprzedawcom (kapitalistycznym wyzyskiwaczom!).

    Nie. Przeciwstawiam się robienia ze mnie łosia.

    > Sprawa jest bardzo prosta. Sklep musi sobie wybrać tzw. "model
    > biznesowy". Może być droższy, ale oferować lepszy "support"
    > albo może być tańszy i koncentrować się na sprzedaży (i minimalizować
    > inne koszty). Tego się po prostu nie da przeskoczyć, jeśli firma ma
    > przynosić zysk. Ty jako klient możesz albo kupić taniej albo drożej
    > i przyjąc do wiadomości, co dostajesz w zamian. Nie możesz wymagać,
    > żeby tani sklep oferował Ci to samo co drogi. To jest po prostu
    > NIEWYKONALNE.

    Widzisz - ja się z tym zgadzam. Szkoda tylko, że niejednokrotnie u droższego
    sprzedawcy / usługodawcy i tak jestem traktowany jak kretyn.

    > "Morele.net" to jest po prostu elektroniczny dyskont. Jest jak
    > Biedronka, ale zamiast ciasnych alejek, brudu, spoconych kasjerów
    > i braku obsługi kart jest słabsza obsługa klienta. Po prostu mało jest
    > innych możliwości na oszczędność.

    Idealista mode on: mniejsza ilość reklamacji = konieczność utrzymywania
    mniejszego działu zajmującego się obsługą takowych = mniejsze nakłady na
    obsługę reklamacji. Zysk? :D

    --
    [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
    [ Samica czarnej wdowy odbiera życie samcowi zaraz po kopulacji. Kobieta ]
    [ rozciąga tę przyjemność na całą resztę życia. (JoeMonster.org) ]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: