  • 11. Data: 2004-07-20 19:12:21
    Temat: Re: [OT] Jaka cena za 1Mbps w Telenergo
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Admin TVK Tel-Ka wrote:
    > W artykule <cdif5o$qqc$1@polsl.gliwice.pl> Marcin Kuczera napisał(a):
    > [..]
    >
    > Jeden z klientów, ma (AFAIR) za ok. 6000 zł 6 MBit (ale mogę się mylić),
    > last-mile we własnym zakresie.

    Taaaa, ale last-mile to najwazniejsza sprawa. Co za filozofia wypiac
    sygnal na routerze czy switchu w swoim wezle? ;-)

  • 12. Data: 2004-07-20 19:26:19
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@S...net>

    W artykule <cdjqqm$1l4j$1@news2.ipartners.pl> Michal Gawrylczyk napisał(a):

    > Taaaa, ale last-mile to najwazniejsza sprawa. Co za filozofia wypiac
    > sygnal na routerze czy switchu w swoim wezle? ;-)

    Dla Telenergo filozofia, własnej sieci szkieletowej po kraju i dojścia
    do peeringów i upstreamów.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 13. Data: 2004-07-20 19:50:28
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Tue, 20 Jul 2004 21:12:21 +0200, "Michal Gawrylczyk"
    <m...@g...pl> wrote:

    >Taaaa, ale last-mile to najwazniejsza sprawa. Co za filozofia wypiac
    >sygnal na routerze czy switchu w swoim wezle? ;-)

    bo prezesie TelEnergo to nie jest operator ostatniej mili a klienta
    tagetowego w/w operatora STAĆ na dobudowanie ostatniej mili

    --
    futszaK
    598339018 888010641

  • 14. Data: 2004-07-20 19:51:32
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    a co to był za klient ???
    sieć osiedlowa na SDI ??? :P

    --
    futszaK
    598339018 888010641

  • 15. Data: 2004-07-20 20:02:28
    Od: "Witold Tomaszewski" <w...@x...telepolis.pl>

    W artykule: d...@4...com,
    niejaki(a): futszaK z adresu <f...@p...pl> napisał(a):

    > a co to był za klient ???
    > sieć osiedlowa na SDI ??? :P

    A co? Boisz się, że konkurencja ma lepsze łącze? :P

    --
    Witold Tomaszewski * witek [at] telepolis [dot] pl * usun "xyz"
    GG 593932 * ICQ 2364850 * JID w...@j...wp.pl

  • 16. Data: 2004-07-20 21:58:54
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    futszaK wrote:

    > bo prezesie TelEnergo to nie jest operator ostatniej mili a klienta
    > tagetowego w/w operatora STAĆ na dobudowanie ostatniej mili

    Target to jedno, bo kazdy operator chcialby oczywiscie miec bogatych
    klientow, a realia to zupelnie cos innego. I zadko spotyka sie klienta,
    ktory sam chetnie buduje last-mile (oczywiscie nie mowie o last-mile
    typu AP 2.4, tylko o normalnym sprzecie) w oparciu o swiatlowod lub
    radiolinie.

    Stwierdzam tez, ze wiekszosc instalacji Telenergo, ktore ostatnio widzialem
    realizowane byly w oparciu o ichnie urzadzenia. A poza tym lacza byly
    doprowadzone do kablowek/osiedlowek, ktore jak mi sie wydaje nie
    znajduja sie w Twojej definicji targetu fimy Telenergo. Zreszta cena 6kPLN
    za 6Mb zdaje sie to potwierdzac.

  • 17. Data: 2004-07-21 10:08:29
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Witold Tomaszewski wrote:

    > A co? Boisz się, że konkurencja ma lepsze łącze? :P

    z CDP ? wlasnie jest burza w gdansku i jeden z moich serwerow jest
    odciety od swiata za posrednictwem CDP :-)

    --
    VoMi7

  • 18. Data: 2004-07-21 10:21:20
    Od: "Witold Tomaszewski" <w...@x...telepolis.pl>

    W artykule: cdlfal$n2m$...@i...gazeta.pl,
    niejaki(a): VoMi7 z adresu <v...@N...altanet.pl> napisał(a):

    > z CDP ? wlasnie jest burza w gdansku i jeden z moich serwerow jest
    > odciety od swiata za posrednictwem CDP :-)

    Widzę - leje jak cholera. :)

  • 19. Data: 2004-07-21 13:46:35
    Od: "Łukasz" <l...@g...pl>

    Nie chcę się wdawać w publiczna polemikę nad wyższością CDP nad innymi
    operatorami, bo nawet najlepszym zdarzają się awarie ;-) Chciałem tylko
    nadmienić fakt, że wygralismy z Telbankiem w rywalizacji o klienta. A
    trzymając się wątku sam jestem ciekaw jaką cenę można uzyskać w Telenergo za
    1 Mbps ?

    Pozdrawiam, Łukasz CDP.

    Użytkownik "Witold Tomaszewski" <w...@x...telepolis.pl> napisał w
    wiadomości news:cdlg3m$8e4$1@kastor.ds.pg.gda.pl...

  • 20. Data: 2004-07-21 14:42:57
    Od: crazy bejbi <t...@n...domeny.pl>

    Użytkownik Łukasz napisał:

    > trzymając się wątku sam jestem ciekaw jaką cenę można uzyskać w Telenergo za
    > 1 Mbps ?

    1199 zł za łacze 1 Mbps - z umową na 2 lata (z tym, ze w drugim roku
    jest 999)

    oczywiście łacza oferują od 512kbps do 10Mbps

    ceny netto w węźle telenergo - promocja do 31.07

    Wojtek