  • 21. Data: 2004-07-21 14:56:48
    Temat: [OT^2] Jaka cena za 1Mbps w Telenergo
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Łukasz napisal(a) [21 Jul 2004]:

    > Nie chcę się wdawać w publiczna polemikę nad wyższością CDP nad
    > innymi operatorami

    CDP to protokol, a nie operator ;)

    > A trzymając się wątku sam jestem ciekaw jaką cenę można uzyskać w
    > Telenergo za 1 Mbps ?

    Chcesz im sprzedac? :)

    --
    (moskit-at-irc.pl)

  • 22. Data: 2004-07-21 16:57:38
    Temat: Re: [OT^2] Jaka cena za 1Mbps w Telenergo
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Marek Moskal <m...@i...p-l> wrote:

    > CDP to protokol, a nie operator ;)
    Hehe :) Ja zawsze zaczynam od "no cdp run".

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 23. Data: 2004-07-21 17:33:09
    Temat: Re: [OT] Jaka cena za 1Mbps w Telenergo
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    crazy bejbi wrote:

    > 1199 zł za łacze 1 Mbps - z umową na 2 lata (z tym, ze w drugim roku
    > jest 999)

    + cena dzierzawki ktora zalatwia sam TelBank ?

    za umowe na 3lata dostalem oferte 1024zl dokladnie
    w tym router cisco z serii 2600 oraz troche ipkow
    no i oczywiscie instalacja za 1zl
    Olsztyn

    aham trzeba nadmiec ze w teych dostepach do internetu za ~1000zl CIR nie
    przekracza 128kbps jak dobrze pamietam ale najgorzej internet nie chdozi
    i problemow jakich z awariami nie ma TAK JAK W CDP !

    --
    VoMi7

  • 24. Data: 2004-07-21 19:19:04
    Od: crazy bejbi <t...@n...domeny.pl>

    Użytkownik VoMi7 napisał:

    > aham trzeba nadmiec ze w teych dostepach do internetu za ~1000zl CIR nie
    > przekracza 128kbps jak dobrze pamietam ale najgorzej internet nie chdozi
    > i problemow jakich z awariami nie ma TAK JAK W CDP !

    hm... pani która do mnie zadzowniła powiedziała (to był jej argument),
    ze w przypadku tego łącza CIR = dokłądnie tyle, ile jest przepustowość
    łacza.

    Wojtek

  • 25. Data: 2004-07-21 19:40:41
    Od: Jakub Klausa <j...@b...pl>

    "Łukasz" <l...@g...pl> wrote:
    Ł=> Nie chcę się wdawać w publiczna polemikę nad wyższością CDP nad innymi
    Ł=> operatorami, bo nawet najlepszym zdarzają się awarie ;-) Chciałem tylko
    Ł=> nadmienić fakt, że wygralismy z Telbankiem w rywalizacji o klienta. A
    Ł=> trzymając się wątku sam jestem ciekaw jaką cenę można uzyskać w Telenergo za
    Ł=> 1 Mbps ?

    Zawsze mnie bawią wywody ludzi na temat CDP. Co dziwne - bawią mnie tylko te
    pozytywne. Ale może to dlatego, że:

    http://valhalla.bofh.pl/~jacke/cdp/

    Minęło trochę czasu. Pomyślałęm - może się coś zmieniło. Spróbowałem
    drugiego kontaktu z tą prześwietną firmą. Aby nie przedłużać opisu historii
    - dowiedziałem się, że kable, który sobie do nich wybudowałem (ca. 30m ;> kabla
    CAT6 z protekcją 1+1) był - uwag, uwaga:
    ZA DOBRY :P ;>

    Kuba
    --
    Jakub Klausa, JK762-RIPE, j...@b...pl
    * <JaKeLaWaY> i need a x-windows emulator for unix *

  • 26. Data: 2004-07-21 19:43:48
    Od: Jakub Klausa <j...@b...pl>

    "Łukasz" <l...@g...pl> wrote:
[...]

    Minęło trochę czasu. Pomyślałem - może się coś zmieniło. Spróbowałem
    drugiego kontaktu z tą prześwietną firmą. Aby nie przedłużać opisu historii
    - dowiedziałem się, że kable, który sobie do nich wybudowałem (ca. 30m ;> kabla
    CAT6 z protekcją 1+1) był - uwaga, uwaga:
    ZA DOBRY :P ;>

    Kuba

  • 27. Data: 2004-07-21 20:18:14
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Jakub Klausa wrote:

    > Zawsze mnie bawią wywody ludzi na temat CDP. Co dziwne - bawią mnie tylko te
    > pozytywne. Ale może to dlatego, że:
    >
    > http://valhalla.bofh.pl/~jacke/cdp/

    poprostu nie potrafili zestawic anten dobrze jak widac u mnie zestawione
    jest okey nie mam problemu z dozdznowniem sie pingiem na drugi koniec
    lacza mimo to mam problemy z padami u nich w sieci.

> [...]
    > - dowiedziałem się, że kable, który sobie do nich wybudowałem (ca. 30m ;> kabla
    > CAT6 z protekcją 1+1) był - uwaga, uwaga:

    hmmm tzn od gatewaya ktory Ci zostawili do serwera ?

    --
    VoMi7

  • 28. Data: 2004-07-21 20:31:24
    Od: Jakub Klausa <j...@b...pl>

    VoMi7 <v...@n...altanet.pl> wrote:

> [...]
    V=>
    V=> poprostu nie potrafili zestawic anten dobrze jak widac u mnie zestawione
    V=> jest okey nie mam problemu z dozdznowniem sie pingiem na drugi koniec
    V=> lacza mimo to mam problemy z padami u nich w sieci.

    Nie tu tkwił problem. Już nawet nie chodzi tu o stricte techniczny problem,
    który tam wystąpił (i został nierozwiązany, pomimo prawie dwumiesięcznej
    walki najlepszych specjalistół Crowley Data Poland ;>). Chodzi o poziom
    kompetencji i sposób komunikacji zatrudnionych tam ludzi (co wprost wiedzie
    do jakości oferowanych usług ;P).

    V=> hmmm tzn od gatewaya ktory Ci zostawili do serwera ?

    No nie do końca, ale to znaczenia zupełnie nie ma co ze sobą ten kabel miał
    łączyć ;>

    Kuba

  • 29. Data: 2004-07-21 20:32:20
    Od: Jakub Klausa <j...@b...pl>

    VoMi7 <v...@n...altanet.pl> wrote:

> [...]
    V=> lacza mimo to mam problemy z padami u nich w sieci.

    Nie tu tkwił problem. Już nawet nie chodzi tu o stricte techniczny problem,
    który tam wystąpił (i nie został nierozwiązany, pomimo prawie dwumiesięcznej

  • 30. Data: 2004-07-23 11:04:23
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    VoMi7 wrote:

> [...]
    >
    > za umowe na 3lata dostalem oferte 1024zl dokladnie
    > w tym router cisco z serii 2600 oraz troche ipkow

    Umowa za ta kase na 3lata?? No to podpisales na siebie cyrograf, a
    Telbank zrobil swietny biznes.