    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Jak o?ywi? pena USB?
    Date: Wed, 19 Mar 2014 20:19:45 +0100
    <lg1lua$4qv$1@node1.news.atman.pl> <1bplbp67l8q10$.dlg@badworm.pl>
    <lg2cjq$ila$1@node2.news.atman.pl> <lg2dr4$tha$1@node1.news.atman.pl>
    <lg2emu$kpd$1@node2.news.atman.pl> <1...@b...pl>
    <lga4lu$1ou$1@node1.news.atman.pl> <12fc7e82ur7vr$.dlg@badworm.pl>

    On 2014-03-19 18:18, badworm wrote:

    > A te 30 sekund czy też czasem 60 nie wynikało z wydolności sprzętu czyli
    > po prostu pojemności bufora bo aparat nie nadążałby z zapisywaniem na
    > bieżąco na kartę?

    Jest sztuczne. Wystarczy patch (kilka bajtów) na oryginalne firmware aby
    nagle zrobiło się 180sek. Pondto to jest zapis VGA, więc każda karta da
    rade. Więcej niż 180 sek nie da się, przekręca się jakiś licznik, soft
    nie jest gotowy.

    > Z jednej strony masz rację (aczkolwiek pierwsze dwa przypadki to sprawa
    > mocno dyskusyjna - wątpię, by zawodowcy przy rejestrowaniu takich
    > wydarzeń wykonywali tak długie ujęcia).

    Te ujecia robi się ze statywu jako wsparcie. Po prostu nagrywa się
    całośc bez ruszania aparatu a potem montuje z resztą ujęć.