  • 41. Data: 2010-12-11 19:17:48
    Temat: Re: Jak dojechac na przegląd powypadkowy ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Dec 2010 17:26:26 -0000, hants wrote:
    >Prawo jest troche niezdarne w Polsce i wymagało by je urealnić - szkoda, ze
    >nikt nie ma na to czasu... W UK np wystarczy się umówić z warsztatem na
    >okreslony dzień i godzinę (spotkanie zostanie odnotowane w warsztatowej
    >bumadze) i juz mozna legalnie, ale najktórszą drogą do warsztatu podjechac i
    >nawet po niepomyslnym tescie - z niego wrócić. Ubezpieczenie bedzie wazne
    >podczas tej podróży.

    Wiesz, do konca nie wiadomo czy u nas to jest legalne czy nie :-)
    OC dziala, z AC moglby byc pewien problem ..

    >Ten komitet Palikota co to chciał naprawiać prawo - jeszcze działa?

    Pewnie dziala, tylko oni jakos strasznie malo zrobili.
    Ktos zauwazyl zeby przez ostatnie 3 lata cos sie poprawilo w
    codziennym zyciu ?

    J.

  • 42. Data: 2010-12-11 19:20:30
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Dominik" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    > Haha :) fajne porównanie... :)

    No niekoniecznie, pierdnięcie jest jak sukces, tylko własny ładnie
    pachnie...

    pozdr
    lublex

  • 43. Data: 2010-12-11 19:23:40
    Temat: Re: Jak dojechac na przegl d powypadkowy ?
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "JK"

    > Nie ma obowiązku czytania dużo. W ogóle nie ma obowiązku czytania.
    > Można nawet nie umieć czytać i nie jest to przestępstwem.

    Jest przestępstwem, dziwię sie tylko, że ktoś tak oczytany o tym nie
    wie.

  • 44. Data: 2010-12-11 19:28:56
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "JK"
    > Jest przestępstwem, dziwię sie tylko, że ktoś tak oczytany o tym nie wie.

    Podstawa, proszę.

    pozdr
    lublex

  • 45. Data: 2010-12-11 19:37:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sebastian Biały wrote:
    > Witam.
    >
    > Odbieram samochód po małym puknieciu w tył. Dowód zabrany przez
    > policje, pokwitowanie juz nie ważne, jedyne co jest to ubezpieczenie.
    >
    > Jak dojechac od warsztatu na przegląd?
    >
    > Wesja właściciela warsztatu: normalnie, wsiadasz Pan i jedziesz,
    > policja nie robi problemów.
    >
    > Wersja moja: laweta.
    >
    > Mam się kłucić czy policja odpuszcza?

    imho to warsztat ma oddać sprawny samochód, zakładam jednak że naprawa
    bezgotówkowa i płaci ubezpieczyciel sprawcy.

    jak jednak wybrałeś opcje biorę forsę i sobie naprawiam to przegląd jest
    twoim problemem. :)

  • 46. Data: 2010-12-11 21:12:17
    Temat: Re: [OT] Re: Jak dojechac na przegląd powypadkowy ?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Użytkownik "megrims"

    > "Na początek to" - śliczna budowa zdania.
    > Zdania zaczynamy dużą literą a kończymy kropką.
    >
    > Przyganiał kocioł garnkowi.

    Cieszę się, że każdy z nas jest inny.

  • 47. Data: 2010-12-11 21:53:32
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    Jakieś konkrety?

    JK

  • 48. Data: 2010-12-11 21:57:47
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    podpytalem sie
    nie ma obowiazku zabrac auta - decyduje policjant na miejscu a jesli on nie
    chce to dyzurny z jego jednotski

  • 49. Data: 2010-12-11 22:41:13
    Temat: Re: [OT] Jak dojechac na przegląd powypadkowy ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-12-11 14:18, Cavallino wrote:
    > Co innego, gdy ktoś tylko program tv czytał od maleńkości, wtedy mogą
    > być problemy.

    Rozumiem że wystarczy zapytać aby dowiedzieć się jeszcze czegoś więcej o
    mojej młodości? Ile kosztują takie konsultacje?

  • 50. Data: 2010-12-11 22:49:22
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-12-11 18:43, J.F. pisze:
    > No widzisz chlopie .. nie masz pojecia o ekonomii :-)
    To bądź taki miły i objaśnij nam niedoukom, jak to ekonomia spowoduje,
    że korzystającemu z OC sprawcy szkody wzrośnie w związku z jego
    roszczeniem wysokość składki.

    > A mnie wlasnie podniesli :-(
    Dlatego, ze ktoś wyrządził Ci szkodę i skorzystałeś z jego polisy?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __