    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 13 Nov 2014 13:54:20 -0800 (PST)
    <m40lms$euv$1@speranza.aioe.org>
    <54650da8$0$2850$65785112@news.neostrada.pl>
    <m437p6$gkc$1@speranza.aioe.org>
    Subject: Re: [OT] Gwintowniki z łbem sześciokątnym?
    From: k...@g...com

    W dniu czwartek, 13 listopada 2014 22:28:12 UTC+1 użytkownik X-Man napisał:
    > "cef" <c...@i...pl> wrote in message
    >
    > nie wiem przejechanie wkrętarką gwintów wydaje się zdecydowanie szybsze niż w
    > kręcanie i wykręcanie z nich śrubek... no ale w moim przypdku to wogóle odpada.
    >
    > Swoją drogą jak już trafiłem na eksperta od malowania proszkowego to powiedz czy
    > to normalne że farba proszkowa odbija się w transporcie znacznie bardziej od
    > zwykłego lakieru? kiedyś myślałem że jest to dużo wytrzymalszy sposób malowania
    > ale teraz widzę że tradycyjny lakier trzyma się elementu dużo lepiej niż proszek
> [...]

    Niedogrzany detal. Czas wygrzewania dobiera się do masy detalu i jego budowy. Dla
    blachy będzie inny niż dla kawałka żeliwa. Przy niedogrzanym detalu farba stopi się
    na zewnątrz ale nie przyklei do metalu. Bym Ci poradził jak malować samemu ale zaraz
    napiszesz że nie warto bo to od czasu do czasu 20 sztuk. Jeśli na wypiaskowanym nie
    trzyma się proszek to znaczy że ci co nim malują nie mają pojęcia o tym co robią albo
    oszczędzają i robią dla oka.