  • Data: 2014-11-13 22:24:39
    Temat: Re: [OT] Gwintowniki z łbem sześciokątnym?
    Od: "X-Man" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" <c...@i...pl> wrote in message
    news:54650da8$0$2850$65785112@news.neostrada.pl...
    > Coś musisz mieć - albo śrubki albo gwintowniki, śrubki jak będą wkręcone, to
    > się
    > nie pomalują- nawet będziesz wiedział dokąd wkręcać.
    > Ale większy jest faktycznie problem logistyczny i raczej podejrzewam, że
    > połowa śrubek by zginęła w drodze, więc dalej już nie namawiam.
    > Ja w procesach malowania czy piaskowania, które sam nadzoruję
    > używam śrub do zaślepiania i jest to dla mnie wygodniejsze niż
    > kalibrowanie gwintownikiem.

    nie wiem przejechanie wkrętarką gwintów wydaje się zdecydowanie szybsze niż w
    kręcanie i wykręcanie z nich śrubek... no ale w moim przypdku to wogóle odpada.

    Swoją drogą jak już trafiłem na eksperta od malowania proszkowego to powiedz czy
    to normalne że farba proszkowa odbija się w transporcie znacznie bardziej od
    zwykłego lakieru? kiedyś myślałem że jest to dużo wytrzymalszy sposób malowania
    ale teraz widzę że tradycyjny lakier trzyma się elementu dużo lepiej niż proszek
    na elemencie malowanym tradycyjnie po uderzeniu zostanie rysa czy zadrapanie
    czasem do gołego metalu, ten sam element malowany proszkowo po takim samym
    potraktowaniu ma widoczne spore odpryski. Nie wiem czy to wina konkretnego
    proszku, grubości warstwy czy tak po prostu już jest...

    Pzdr
    Piotrek