    From: p...@a...pl
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: OT Glosniki PC zamiast glosnikow samochodowych? plusy/minusy
    Date: Wed, 15 Jul 2009 12:30:50 -0700 (PDT)

    Witam
    On 15 Lip, 21:19, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    > > mnie zawiezc na wakacje. [...]
    > > jade z laptopem (praca)
    >
    > Te dwa zdania sie wzajemnie wykluczaja.
    I tu nie masz racji ;) - zawsze marzylem o plywaniu na desce przed
    caly dzien, a wieczorem praca zeby miec na dalsze plywanie.

    > Chyba tu pomieszales 2 pojecia - obejscie wzmacniacza to jedno, a obejscie
    > zasilacza (w glosnikach) to drugie.
    No to nie rozumiem - jak dzialaja glosniki PC? Maja wzmacniacz i
    zasilacz?

    > 2. Ominac wzmacniacz w glosnikach, dorabiajac w nich dodatkowe wejscie tylko
    > dla "car audio", polaczone bezposrednio (z grubsza ujmujac) do glosników.
    > Wada - zbytnie podglosnienie radiomagnetofonu moze Ci wysadzic te glosniki w
    > powietrze.
    O czyms takim myslalem - sposob na podpiecie przewodu z radia do
    glosnika.

    > E tam, kazdy przytomny elektronik dorobi Ci wejscie w owym "car audio" do
    > podlaczenia dzwieku z laptopa.
    To juz mam, kupilem za cale 1zl "kasete" z wyjsciem minijack.
    Bardziej chodzi mi o zabranie glosnikow z samochodu i podlaczenie do
    laptopa na kwaterze. W samochodzie bedzie grajek mp3 lub przenosnie CD
    podlaczane przez kasete adapter.

    I mam kolejne rozwiazanie samochodowe - znalazlem w graciarni mini
    glosniki od wiezy
    - do laptopa ich nie podlacze, ale nie beda zabieraly tyle miejsca w
    samochodzie i nie trzeba bedzie latac po szrotach.

    pozdr
    Piotr