  • 11. Data: 2009-07-14 11:41:24
    Temat: Re: [OT] Formatowanie baterii.
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Marian" napisał:

    >> c:\q
    >
    > Nie,
    >
    > np. format c:\ /q

    Ale co, chcesz formatować tylko katalog główny? Taki nie działa, jeśli już
    to:
    format c: /q

    JoteR

  • 12. Data: 2009-07-14 11:55:55
    Temat: Re: Formatowanie baterii.
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Tomek:
    > chłopie , formatuje się dyski, baterię najwyżej sie formuje

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22formatowanie+
    baterii%22&btnG=Szukaj&lr
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22formowanie+ba
    terii%22&btnG=Szukaj&lr

    Jest taka zasada, że jeśli większość zaczyna pisać dany wyraz/dane wyrażenie
    niepoprawnie, to ta nowa forma staje się poprawna. W tym przypadku analogia
    jest chyba oczywista.

    --
    wo_Ohoo!

  • 13. Data: 2009-07-14 12:09:14
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A mógłbyś wyjaśnić, co twoje pytanie ma wspólnego z tematem, czyli
    > formatowaniem baterii?
    >
    > --
    > Akarm
    > http://www.bykom-stop.avx.pl

    Ma tyle wspólnego że nowa bateria wymaga formatowania.

  • 14. Data: 2009-07-14 12:10:30
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > chłopie , formatuje się dyski, baterię najwyżej sie formuje
    > az`

    To czemu na opakowaniu napisane jest że bateria wymaga formatowania ? Ja
    chyba tego nie wymyśliłem :)

  • 15. Data: 2009-07-14 13:58:48
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > To czemu na opakowaniu napisane jest że bateria wymaga formatowania ? Ja
    > chyba tego nie wymyśliłem :)

    przeliteruj sobie FORMOWANIA a nie FORMATOWANIA

  • 16. Data: 2009-07-14 16:34:33
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > przeliteruj sobie FORMOWANIA a nie FORMATOWANIA

    Idz sobie do sklepu z bateriami i popatrz na baterie i zobaczysz że napisane
    jest " Bateria wymaga formatowania". Chyba że na opakowaniu machneli się i
    napisali formatowania ale to już nie do mnie pretensje tylko do tych co
    opisują na opakowaniach :)

  • 17. Data: 2009-07-14 17:26:31
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

> [...]
    > machneli się i napisali formatowania ale to już nie do mnie pretensje
    > tylko do tych co opisują na opakowaniach :)

    to jest tak jak z cukrem waniliowym - a popatrz co pisze na opakowaniu...
    tylko że każdy jest pewny że to cukier WANILIOWY i mało kto wie że ten
    cukier nosi inną nazwę

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 18. Data: 2009-07-14 17:30:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Jul 2009 19:26:31 +0200, Bebe wrote:

    >to jest tak jak z cukrem waniliowym - a popatrz co pisze na opakowaniu...
    >tylko że każdy jest pewny że to cukier WANILIOWY i mało kto wie że ten
    >cukier nosi inną nazwę

    A ile poprzednich lat byl to jednak cukier waniliowy ?

    A tu podobnie - skoro producent [importer/sprzedawca] napisal ze
    trzeba sformatowac - to nalezy formatowac, bo taki jest wymog :-)

    A prawde mowiac to nie nalezy u niego kupowac baterii, bo on nie wie
    co czyni i bedzie sie wypieral reklamacji :-)

    J.

  • 19. Data: 2009-07-14 17:38:42
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > cukier nosi inną nazwę
    >

    > --
    > tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

    Tylko że na opakowaniu na tej baterii jest rzeczywiście napisane o
    formatowaniu a nie formowaniu i dziwne jest do mnie mieć pretensje skoro
    sama firma tak pisze.

  • 20. Data: 2009-07-14 17:48:17
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> writes:

    > A ile poprzednich lat byl to jednak cukier waniliowy ?

    Cukier waniliowy zresztą nadal istnieje, tylko trzeba go samemu
    zrobić, bo nikomu "nie opłaca się" wyrób przemysłowy...

    MJ