  • Data: 2015-09-16 20:19:55
    Temat: Re: [OT] Duża kasa i kiepski wynik - dlaczego?
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    I tak i nie, ponieważ praca pracy nierówna :)
    A dokładnie - wymagania co do pewnych procesów są zupełnie różne od
    innych. No ale przecież to banał i szkoda na to prądu...

    > Wystarczy że przygłupy w garniturach sobie wyobrażają. Twoje zdanie nie
    > ma znaczenia. Zdecydują ceo duzych korporacji.
    Zdecyduje rynek a nie CEO; CEO będzie byłym CEO, kiedy firma przyniesie
    (poważne) straty.
    No chyba, że to firma "państwowa", a tam działa inna logika, która
    zdecydowanie jest poza moim zrozumieniem.

    PS.
    Sam miałem dziś pogawędkę z CIO w garniturze, który uznał że tworzenie i
    edycja technologii produkcji na tablecie to genialny pomysł.
    Powiedziałem "no problem", ale to będzie droższe (po mojemu to tak ze
    2.5 x od analogicznego rozwiązania w aplikacji klasy desktop) a przede
    wszystkim nieergonomiczne i mało efektywne dla końcowego użytkownika.
    Temat raczej upadnie, no ale ów CIO zdecydowanie nie jest przygłupem w
    garniturze.

    --
    wloochacz