  • 1. Data: 2011-11-19 22:06:31
    Temat: [OT] Dodatkowe licencje do NW 5.1
    Od: Japowaty <j...@g...com>

    Witam wszystkich.
    Przepraszam za OT ale rzecz stała się pilna.
    Poszukuję b.pilnie licencji dostępowych do Novell Netware 5.1. Gdyby ktoś miał, to
    proszę o info na japowaty na gmail.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-11-19 22:42:05
    Temat: Re: [OT] Dodatkowe licencje do NW 5.1
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    W dniu 2011-11-19 23:06, Japowaty pisze:
> [...]
    > Przepraszam za OT ale rzecz stała się pilna.
    > Poszukuję b.pilnie licencji dostępowych do Novell Netware 5.1. Gdyby ktoś miał, to

    Muzeum powiekszasz?

  • 3. Data: 2011-11-22 19:58:59
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 19/11/2011 22:42, Jerzy Dombczak wrote:
    > Muzeum powiekszasz?

    Może ZUS, całkiem nie tak dawno przetarg na dyskietki był.

  • 4. Data: 2011-11-22 21:56:11
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-11-22, o godz. 19:58:59
    DooMiniK <bachus@bachus> napisał(a):

    > Może ZUS, całkiem nie tak dawno przetarg na dyskietki był.

    To "nie tak dawno" to listopad 2008 ;-)
    A licencje mogą być potrzebne bo na Novellu stoi jakiś specyficzny soft
    który nie ma nowszej wersji. Np. wykorzystujący Novellowską bazę Tree
    View bodajże. A że chce być legalny to się nie dziwię że szuka czegoś
    co już nie jest oferowane.

    Zdrówko

  • 5. Data: 2011-11-22 22:18:53
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > View bodajże. A że chce być legalny to się nie dziwię że szuka czegoś
    > co już nie jest oferowane.

    a 3 lata temu wywalałem jakieś 120 licencji...
    Przem

  • 6. Data: 2011-11-22 22:29:08
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-11-22, o godz. 23:18:53
    "Przemek" <r...@o...pl> napisał(a):

    > Maciek Babcia Dobosz nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    >

    > a 3 lata temu wywalałem jakieś 120 licencji...

    Ja tam parę pakietów NT 4.0, Win 95 czy 3.11 i DOS-a 5.0, 6.20 i 6.22
    czy Corela 3.0 albo Word for Windows 2.0 trzymam w szafie. ;-) Swoją
    szosą to DOS akurat się przydaje dla programów księgowych na ten
    przykład. Mam parę wirtualek gdzie chodzi soft pod DOS-a.

    Zdrówko

  • 7. Data: 2011-11-23 07:09:17
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 22 Nov 2011 22:56:11 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

> [...]
    > wykorzystujący Novellowską bazę Tree View bodajże. A że chce być legalny
    > to się nie dziwię że szuka czegoś co już nie jest oferowane.

    Legalny? Według treści tej licencji jej transfer wymaga zgody firmy
    Novell. Podobno od wielu lat nie została wydana żadna taka zgoda.

  • 8. Data: 2011-11-23 07:37:41
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-11-23, o godz. 07:09:17
    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał(a):

    > Legalny? Według treści tej licencji jej transfer wymaga zgody firmy
    > Novell. Podobno od wielu lat nie została wydana żadna taka zgoda.

    Nie musi być transfer. Może być zakup nieużywanych licencji.

    Zdrówko

  • 9. Data: 2011-11-23 09:39:52
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

> [...]
    > szosą to DOS akurat się przydaje dla programów księgowych na ten
    > przykład. Mam parę wirtualek gdzie chodzi soft pod DOS-a.

    Ja w tym czasie zmieniałem pracę i byłem zmuszony robić porządki. Wywalałem
    też to co Ty, wielki kubeł tego był...
    BTW to były czasy... Do zainstalowania porządnego systemu księgowego dwie
    dyskietki wystarczyły. I komu to panie przeszkadzało ;)
    Przem

  • 10. Data: 2011-11-23 13:47:59
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 23.11.2011 Przemek <r...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > BTW to były czasy... Do zainstalowania porządnego systemu księgowego dwie
    > dyskietki wystarczyły. I komu to panie przeszkadzało ;)

    A teraz nie trzeba ani jednej! :)