    From: Robert Zemła <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Do tych co tu piszą w C++
    Date: Thu, 02 Feb 2012 14:46:30 +0100
    <jfp9i6$71j$1@inews.gazeta.pl> <jfpllh$1jo9$1@news2.ipartners.pl>
    <jfpm9r$na9$1@inews.gazeta.pl> <jfpmr2$1k8l$1@news2.ipartners.pl>
    <jfpnhc$ro7$1@inews.gazeta.pl> <jfs72q$2bu$1@inews.gazeta.pl>
    <jfs9ea$a72$1@inews.gazeta.pl> <jfslp7$l2q$1@inews.gazeta.pl>
    <jfuj9a$ojv$1@inews.gazeta.pl> <jfup9j$c32$1@inews.gazeta.pl>
    <jfuu9t$r2p$1@inews.gazeta.pl> <jg1frn$hgp$1@inews.gazeta.pl>
    <jg1qvo$lgl$1@inews.gazeta.pl> <jg3vvo$8u6$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@b...pl>
    <jg9hru$moj$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@b...pl>

    W dniu 01-02-2012 08:55, Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Tue, 31 Jan 2012 21:09:40 +0100,
    > Robert Zemła<m...@g...com> screamed:

    > Dwa typy boolowskie.

    Rozumiem że gdyby zamiast typedef BYTE BOOLEAN; było zdefiniowane na
    przykład: typedef BYTE FIKUMIKU; było by już wszystko spójne...

    > Nie. Może być POSIX.#, może być SVr#, możę być #.#BSD.

    OK. Masz rację.

    > Wróć do postu Sebastiana i przeczytaj. Tu już się nie zachowało.

    Chodzi Ci o funcke z Winsock? Napisałem też czemu tak jest. Swoją drogą
    to by też tłumaczyło istnienie katalogu etc i plik hosts.

    > Podasz jakiś prosty przykład okna z prostym kilkuprzyciskowym layoutem,
    > który będzie automagicznie się przeskalowywał przy zmianie rozmiaru okan
    > i dpi czcionki?

    Do obsługi komunikatu WM_SIZE dopisujesz MoveWindow dla każdej
    skalowanej kontrolki. Ze skalowaniem czcionki jest trochę więcej roboty.
    Trzeba powołać nową do życia, wysłać do kontrolki i skasować starą.