  • Data: 2012-02-02 13:46:30
    Temat: Re: [OT] Do tych co tu piszą w C++
    Od: Robert Zemła <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-02-2012 08:55, Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Tue, 31 Jan 2012 21:09:40 +0100,
    > Robert Zemła<m...@g...com> screamed:

    > Dwa typy boolowskie.

    Rozumiem że gdyby zamiast typedef BYTE BOOLEAN; było zdefiniowane na
    przykład: typedef BYTE FIKUMIKU; było by już wszystko spójne...

    > Nie. Może być POSIX.#, może być SVr#, możę być #.#BSD.

    OK. Masz rację.

    > Wróć do postu Sebastiana i przeczytaj. Tu już się nie zachowało.

    Chodzi Ci o funcke z Winsock? Napisałem też czemu tak jest. Swoją drogą
    to by też tłumaczyło istnienie katalogu etc i plik hosts.

    > Podasz jakiś prosty przykład okna z prostym kilkuprzyciskowym layoutem,
    > który będzie automagicznie się przeskalowywał przy zmianie rozmiaru okan
    > i dpi czcionki?

    Do obsługi komunikatu WM_SIZE dopisujesz MoveWindow dla każdej
    skalowanej kontrolki. Ze skalowaniem czcionki jest trochę więcej roboty.
    Trzeba powołać nową do życia, wysłać do kontrolki i skasować starą.