eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[OT] Czy sa jakies przeciwskazania, zeby nie wchodzic w UltimateRe: [OT] Czy sa jakies przeciwskazania, zeby nie wchodzic w Ultimate
  • Data: 2010-07-19 06:03:29
    Temat: Re: [OT] Czy sa jakies przeciwskazania, zeby nie wchodzic w Ultimate
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF pisze:

    > I to powinna być obowiązująca wykładnia w temacie używania
    > takiej czy innej wersji tego systemu. :-)
    >

    > Pozdrawiam

    a mnie sie wydawało ze zgodnie z polskim prawem, _kupując_ lub
    _używając_ produkt (usługę) zgadzasz sie na warunki używania, nawet
    jeśli są debilne i niekorzystne. (chyba ze _warunki_ łamią jakieś prawo)

    Jeśli Wam sie system nie podoba to piszcie do autora programu (który to
    program jest Wam niezbędny do szczęscia), zeby wydał wersje na inny
    system. no chyba ze _musicie_ mieć antywirusa. wtedy nie piszcie.

    ToMasz