  • Data: 2014-11-29 09:08:08
    Temat: Re: [OT] Czy obecne odnawialne źródła energii nie mają sensu?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-11-29 00:26, Iguan_007 wrote:

    > Jestem w 100% pewny, ze krytykujacy energie odnawialna woleliby jednak nie miec
    smrodzacej elektrowni weglowej pod nosem. Bo fajnie sie dyskutuje o samych kosztach
    dopoki nie ten problem nie dotyczy bezposrednio naszego podworka.

    A ja jestem na 100% pewny, że wolę mieć pod nosem elektrownięczy
    elektrociepłownię (nie bez powodu mają wysokie kominy) niż miasteczko
    opalane drewnem i węglem (a w praktyce śmieciami). A audyty energetyczne
    (która mają mnie przekonać do ekologii podobno) wmawiają mi, że jednak
    15 razy bardziej wole sąsiadów palących czym podpadnie niż elektrownie.
    Bezedura i demagogaia.

    BTW - z twoją 100% pewnością to bym uważał, bo o ile każda gmina chętnie
    przyjmie na swój teren elektrownie i ludzie się z tego cieszą jak dzieci
    (dobra praca, duże wpływy do gminy, całe mnóstwo firm obsługujących tą
    elektrownie i jej pracowników), to przeciwko wiatrakom jakoś wszyscy
    sąsiedzi protestują.

    Shrek.