  • Data: 2020-10-21 20:14:34
    Temat: Re: OT. Co oni chcą kontrolować?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik alojzy.nieborak napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    W dniu wtorek, 20 października 2020 19:16:26 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Wklep sobie 4470,31 zł brutto tu
    >https://wynagrodzenia.pl/kalkulator-wynagrodzen i mniej więcej
    >zobaczysz.

    czyli srednia krajowa. Plus jak napisali - za wysluge.
    Duzo to czy malo ... ktos musi ponizej sredniej zarabiac.

    >ew. spójrz na dane z 2015
    >https://biznes.interia.pl/praca/news-cala-prawda-o-
    sredniej-placy-w-polsce,nId,1720744

    A to chyba troche inne czasy byly, PiS podniosl minimalne ...

    >Dla budżetówki l. 90-97 to jakaś masakra. Zawsze mnie zastanawiało

    Akurat jak pamietam, to gdzies okolicach 90 jakas horendalna podwyzka
    byla na uczelni.
    No i przestalismy zarabiac $20.
    Fakt, ze potem bylo coraz gorzej ... tzn inni mieli coraz lepiej.

    >czemu tak trębili o zamrożonych płacach. Ano PL ciułała grosiki
    >coby mieć rezerwy. Coś kosztem czegoś.

    Trudno ocenic, bo wszak budzetowka niekoniecznie powinna duzo placic
    za pierdzenie w stolek.
    Ale komu pensja nie odpowiada - mogl odejsc.

    A i reszta kraju nie miala latwo, jak sie okazalo, ze nikt juz nie
    chce kupowac pralek Frania, telewizorow z WZT, komputerow z Elwro,
    rowerow z Rometu, maluchow z FSM itd ...

    J.