  • 1. Data: 2011-05-03 18:16:19
    Temat: CA80 sprawne lub uszkodzone, Z80 itp. kupię.
    Od: Przemek <k...@p...pl>

    Witam,

    kupię sprawne lub niesprawne mikrokomputery CA80. peryferia
    w rozsądnej cenie. Mogą być same płytki.

    Kupię także układy Z80A CPU, Z80ACTC, 8255 w wersjach CMOS
    w atrakcyjnych cenach.

    Pozdrawiam, Przemek

  • 2. Data: 2011-05-03 18:41:39
    Temat: Re: [OT]CA80 sprawne lub uszkodzone, Z80 itp. kupię.
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    O co chodzi? To już kolejny post w ciągu kilku dni, ze ktoś skupuje Z80...

    Michoo

  • 3. Data: 2011-05-03 18:51:24
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-03 20:41, Michoo pisze:
    > O co chodzi? To już kolejny post w ciągu kilku dni, ze ktoś skupuje Z80...

    Widać kryzys się kończy. ludzie inwestują w antyki i takie tam.

    MD

  • 4. Data: 2011-05-03 19:09:01
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-03 20:51, Mario wrote:
    > Widać kryzys się kończy. ludzie inwestują w antyki i takie tam.

    Tym bardziej ze chyba CA80 dałby się taniej zsyntetyzować w jakimś hdl
    niż kupić w wersji działającej ;) ...

  • 5. Data: 2011-05-03 19:18:29
    Od: "Andy" <a...@c...com.pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    >O co chodzi? To już kolejny post w ciągu kilku dni, ze ktoś skupuje Z80...

    Moze hobbysta a moze trafily sie jakies stare urzadzenia
    do serwisowania oparte o Z80.

    --
    Andrzej

  • 6. Data: 2011-05-03 20:01:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Tym bardziej ze chyba CA80 dałby się taniej zsyntetyzować w jakimś hdl niż
    > kupić w wersji działającej ;) ...

    Ja mam działającą płytkę CA80 w domu w Krakowie.
    Tylko zastanawiam sie właśnie jaka byłaby uczciwa cena
    za taką perełkę historii polskiej elektroniki...

  • 7. Data: 2011-05-03 20:24:59
    Od: Przemek <k...@p...pl>

    Proszę i ofertę na h...@o...pl

    Byle była rozsądna.

    Pozdrawiam, Przemek

  • 8. Data: 2011-05-03 20:45:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemek" <k...@p...pl> wrote in message
    > Proszę i ofertę na h...@o...pl
    >
    > Byle była rozsądna.

    To nie ja występuję z ofertą sprzedaży - to Ty
    oferujesz kupno - napisz zatem co uważasz za
    "rozsądną" cenę a ja się zastanowię czy chcę
    Ci ją sprzedać.

  • 9. Data: 2011-05-03 20:55:30
    Od: Przemek <k...@p...pl>

    To proszę na h...@o...pl wysłać opis czy to jest stara wersja czy nowa
    z klawiaturą, wyświetlaczem itp. obym mógł dokonać stosownej oferty.

  • 10. Data: 2011-05-03 21:32:25
    Od: "ciepelko.pl" <s...@c...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > To nie ja występuję z ofertą sprzedaży - to Ty
    > oferujesz kupno - napisz zatem co uważasz za
    > "rozsądną" cenę a ja się zastanowię czy chcę
    > Ci ją sprzedać.

    ROTFL