  • 11. Data: 2011-05-04 12:17:13
    Temat: Re: [OT]CA80 sprawne lub uszkodzone, Z80 itp. kupię.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemek" <k...@p...pl> wrote in message
    news:4dc06bc1$1@news.home.net.pl...
    > To proszę na h...@o...pl wysłać opis czy to jest stara wersja czy nowa
    > z klawiaturą, wyświetlaczem itp. obym mógł dokonać stosownej oferty.

    Dwie płytki - na jednej klawiatura na kontaktronach, na drugiej procesor.
    Ma też modulator do podłączenia do telewizora.

  • 12. Data: 2011-05-04 15:17:21
    Od: Przemek <k...@p...pl>

    50zł + wysyłka

  • 13. Data: 2011-05-04 15:58:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > 50zł + wysyłka

    Sorry :-)) Ale dzięki za moment rozrywki :-))

  • 14. Data: 2011-05-04 17:40:19
    Od: Przemek <k...@p...pl>

    Gramy dalej?

    500zł + 0.5L ?

  • 15. Data: 2011-05-04 19:22:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Teraz jest o czym pogadać... O ile to poważna oferta?

    Poszukam na strychu i dam znać na priva jak znajdę.

  • 16. Data: 2011-05-04 21:15:03
    Temat: Re: CA80 sprawne lub uszkodzone, Z80 itp. kupię.
    Od: " Walter" <w...@g...pl>

    Witam
    Mam najnowszą wersję, plastikowa obudowa, zielony wyświetlacz, piękna
    klawiatura, właśnie przed chwilą oglądałem go w garażu, nawet opakowanie
    oryginalne, kiedyś zastanawiałem się czy go nie przekazać jakiemuś hobbyście
    za 0,5L ale czuję że Ty chcesz z niego wypruć procka a na to nie mogę się
    zgodzić. To tak jak byś mu wyrwał serce i mnie też. Mam również jakąś płytę w
    której jest 8255, tę oddam bez żalu za browara, jest też tam kilka 8251

  • 17. Data: 2011-05-05 13:42:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    " Walter" <w...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > płytę w
    > której jest 8255, tę oddam bez żalu za browara, jest też tam kilka 8251

    Mam podobne odczucia co Ty :-)
    A mój nawet nie ma obudowy, tylko dwie płytki a już serce boli się z tym
    rozstać :-)

  • 18. Data: 2011-05-05 14:39:30
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@B...poczta.onet.pl>

    Dzień dobry

    Użytkownik "Przemek" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    [...]
    > Kupię także układy Z80A CPU, Z80ACTC, 8255 w wersjach CMOS
    > w atrakcyjnych cenach.
    [...]

    Mam pudełko (20 sztuk) wypełnione NRDowskimi klonami: UB880D. Pudełko
    otwarte, opakowanie i zawartość w stanie nienaruszonym. Powinny
    jeszcze być sprawne. Zainteresowany?

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 19. Data: 2011-05-06 17:59:27
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Przemek" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > 8255 w wersjach CMOS

    hmm.. sprzątam i NMOSY mam a wszyscy szukają CMOS. No tak, 10mA a 110mA robi
    różnicę
    Trudno, poszły w kosz.
    Pozdro

    --