  • 31. Data: 2021-01-03 17:32:09
    Temat: Re: Audio w domu
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedzielę, 3.01.2021 o 17:05, heby napisał:

    > Spokojnie Panowie, nie dorzucajcie nastepnych przykładów, ten rozdział
    > już zamknięty i wszystko wiadomo:

    Nie, nie napisałeś jeszcze, że masz dysleksję, dysplazję i ogólnie
    platfusa - stąd te problemy z klawiaturą w laptopie. No i nie dodałeś,
    iż masz w dupie tych, którym przeszkadza Twoje pierdzenie przy stole,
    bo w internetach znalazłeś "naukowców, którzy stwierdzili, że ludzie,
    którym przeszkadza pierdzenie przy stole, to kretyni".

    --
    Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni.

  • 32. Data: 2021-01-03 17:59:44
    Temat: Re: [OT] Audio w domu
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/01/2021 17:32, collie wrote:
    > Nie, nie napisałeś jeszcze, że masz dysleksję, dysplazję i ogólnie
    > platfusa

    Bo nie mam. Lub nie wiem że nie mam, ale raczej nie mam.

    > - stąd te problemy z klawiaturą w laptopie.

    Problemem jest fakt że klawiatura w laptopie jest czuła na miejsce
    uderzenia. Jesli puknę w środek klawisza to działa, jesli w narożnik -
    nie zawsze.

    > No i nie dodałeś,
    > iż masz w dupie tych, którym przeszkadza Twoje pierdzenie przy stole,

    Problem w tym, że ja nie pierdzę przy stole. Popełniam błedy związane z
    różnymi detalami w pisaniu na klawiaturach. Popełniam błedy których
    wyjaśnić się tą metodą nie da (np. zamieniam a z e, ale tylko przy
    pisaniu na *dowolnej*). Czasami olewam przecinki, bo mają taki sam feler
    jak klawisz "c" i nie dostrzegam, że znikają. Bardzo często przemieszcza
    mi się czas trwania Shifta, więc z ść wychodzi sć albo ał zamieniam na
    ąl. Bywa, że wciśnie się nadmiarowa litera. Bywa że zjadam r zupełnie
    nie wiedząc czemu.

    Zarabiam na chleb pisząc na klawiaturze. Ale lepszej, niż ta do
    trolowania w necie.

    Oczywiście ktoś może to traktować jako pierdzenie przy stole, ale
    chiałem zauważyć, mój Ty kochany collie, że manierami to Ty się tutaj na
    grupie nie popusujesz. Szczególnie kiedy wykłucasz się z Zenkiem ale też
    ma masie innych sytuacji. I nie, że Zenka bronie. Taka luźna obserwacja.
    Jakoś tak jest że chamami najczęsciej nazywają chamy właśnie.Ja też może
    i pierdze na Zenka, ale nie pouczam innych w kwestii kultury bo mam
    pojęcie braku pozycji z której mógłbym to robić.

    > bo w internetach znalazłeś "naukowców

    Rzecz w tym, że to są naukowcy z realnego świata.

    > którym przeszkadza pierdzenie przy stole, to kretyni".

    Nie, jerk to nie kretyn, na to są lepsze określeniam np moron.

    W zasadzie tym postem potwierdzasz tezy tej pracy. Jesteś jerk. A praca
    powstała tylko po to aby potwierdzić prawdę, znaną od lat usenetowcom.
    Ludzie czepający się gramatyki i ortografii, to dupki. W życiu też, jak
    się okazało dzięki badaniom. Nauka jednak jest wspaniała.

  • 33. Data: 2021-01-03 18:12:47
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.01.2021 o 17:59, heby pisze:
    [...]
    > Zarabiam na chleb pisząc na klawiaturze. Ale lepszej, niż ta do
    > trolowania w necie.

    Jebana klawiatura :/

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 34. Data: 2021-01-03 18:32:24
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/01/2021 18:12, LordBluzg(R) wrote:
    > Jebana klawiatura :/

    Nie, to lenistwo przy sprawdzaniu tekstu.

  • 35. Data: 2021-01-03 18:40:26
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    > Jebana klawiatura :/

    Przy okazji sprawdziłem: ostatni raz napisałem przez u w 2013 roku, bodaj.

    Innymi słowy LordBluzg, jerk jesteś. Sam gubisz tony przecinków co
    fatalnie świadczy o oczytaniu, ale jak kogoś, kto sam siebie przecież
    poprawia, puknąć w łeb, to stajesz pierwszy w szeregu.

  • 36. Data: 2021-01-03 18:57:49
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 03.01.2021 o 17:59, heby pisze:
    [ciach bzdety]

    > A praca powstała tylko po to aby potwierdzić prawdę...

    Taaa.... interesująca "praca".

    --
    Kaczin

  • 37. Data: 2021-01-03 19:01:57
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.01.2021 o 18:40, heby pisze:

    > Przy okazji sprawdziłem: ostatni raz napisałem przez u w 2013 roku, bodaj.

    To tak jakby sprawdzać czy 2+2=4 No skoro powinieneś, to sprawdzaj :)

    > Innymi słowy LordBluzg, jerk jesteś. Sam gubisz tony przecinków co
    > fatalnie świadczy o oczytaniu, ale jak kogoś, kto sam siebie przecież
    > poprawia, puknąć w łeb, to stajesz pierwszy w szeregu.

    Ja nie zwalam na klawiaturę :] Jak widać zawsze szukasz winnego oprócz
    siebie. Nic nowego :)

  • 38. Data: 2021-01-03 19:11:11
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/01/2021 19:01, LordBluzg(R) wrote:
    > Ja nie zwalam na klawiaturę :]

    "c" zwaliłem na klawiaturę. Zwyczajowo nie robie błędów w h/ch.
    Sprawdziłem też, na przestrzeni ostatnich kilku tygodni, w kilku
    miejscach (nie chce mi się sprawdzać dokładnie w ilu) zgubiłem c, jak
    choćby z [c]zy, me[c]z itd. Pewnie są ich setki w roku.

    > Jak widać zawsze szukasz winnego oprócz
    > siebie. Nic nowego :)

    Czepiłeś się, ponieważ jestem typowym dupkiem. Ponadto masz ze mną na
    pieńku przez brednie, które wypisywałeś o "bezpieczeństwie w sieci"
    polegajacym na gapieniu się w logi, wiec trudno się dziwić, że się
    czepiasz w tak żałosny sposób każdej metody aby się odgryźć. A tu pac,
    sklasyfikowała Cie nauka. Bida, Panie, ale co robić.

  • 39. Data: 2021-01-03 19:14:31
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/01/2021 18:57, Kaczin wrote:
    > Taaa.... interesująca "praca".

    Zawsze możesz wskazać błędy merytoryczne.

    Tu masz właściwą wersję:

    https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371
    /journal.pone.0149885

    Dawaj.

  • 40. Data: 2021-01-03 19:24:59
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.01.2021 o 19:11, heby pisze:

> [...]
    > miejscach (nie chce mi się sprawdzać dokładnie w ilu) zgubiłem c, jak
    > choćby z [c]zy, me[c]z itd. Pewnie są ich setki w roku.

    A resztę na lenistwo a nie na brak podstaw ortografii :] Znamienne :D

    > Czepiłeś się, ponieważ jestem typowym dupkiem.

    A jesteś? Fajna ta klawiatura :D Zaczyna mi się podobać. Pisze prawdę za
    ciebie :D

    A skąd, czepiłem się tego że zwyczajnie kłamiesz :)

    > Ponadto masz ze mną na
    > pieńku przez brednie, które wypisywałeś o "bezpieczeństwie w sieci"
    > polegajacym na gapieniu się w logi,

    Bredzisz. Spierdoliłeś z wątku z podkulonym ogonem kiedy zacząłem
    cytować to, czego nie udało ci się przeczytać ze zrozumieniem i zacząłeś
    wymyślać, że rozmawiamy o sprzęcie podłączonym pod publiczne IP a nie
    jak wątkotwórca w temacie, o rozprowadzaniu sieci WiFi w domu :]

    Merytorycznie w chuj :D

    > wiec trudno się dziwić, że się
    > czepiasz w tak żałosny sposób każdej metody aby się odgryźć.

    Czepiam się kłamstwa a nie błędu. Klawiatura nie robi błędów
    ortograficznych sama :)

    > A tu pac,
    > sklasyfikowała Cie nauka. Bida, Panie, ale co robić.

    Nie nauka, tylko analfabeta i kłamol :D