  • Data: 2011-05-12 12:16:37
    Temat: Re: [OT] Atmega FAT karta SD
    Od: MoonWolf <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz denied rebel lies:

    > A miałeś jakiekolwiek problemy z uruchamianiem DOOMa?

    Nie. Ale musiałem mieć kilka konfiguracji żeby uruchamiać gry - to
    pamiętam.

    > Ach, to Ty na jednym komputerze, bez oczyszczonej pamięci
    > podstawowej, chciałeś równocześnie grać w DOOMa i księgować?

    Nie. Ale chciałbym to robić bez restartu komputera.

    > Zadziwiające są ludzkie pomysły. A jakiego programu księgowego
    > uzywałes wtedy na Amisi?

    Żadnego, bo Amiga leżała na strychu.

    > BTW: DOOM to (w Polsce) początek 1994 roku i już nawet pod MS-DOS bez
    > QEMM można było wiele rzeczy wyrzucić do górnej pamięci - Mikry albo
    > odkupił albo skopiowal pomysły Quarterdecka w tej dziedzinie.

    No właśnie. A ja nadal musiałem mieć menu startowe (nawet się mi to
    podobało - kolorki można było sobie zrobić).

    --
    <:> Roger, MoonWolf Out <:>|Just call my name and I'll be there