  • 21. Data: 2012-01-23 09:55:09
    Temat: Re: [OT] ACTA
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/01/2012 08:55, Rafal wrote:

    > Wiekszość wyborców wybrała Chudego Ruja.
    > Także większość jest ZA

    Strach lodówkę otworzyć, idźcie wylewać swoje żale na jakąś bardziej
    odpowiednią grupę z łaski swojej.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 22. Data: 2012-01-23 10:20:07
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Kogo karze i za co?

    każe*

  • 23. Data: 2012-01-23 11:44:33
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-23 10:55, kamil pisze:
    > Strach lodówkę otworzyć, idźcie wylewać swoje żale na jakąś bardziej
    > odpowiednią grupę z łaski swojej.

    Uważaj bo jak tak dalej pójdzie to Twoja lodówka zostanie pod jakimś
    pretekstem (może ukradła mp3) odcięta od netu i będziesz głodował :-)

    PS. Ciekawe jak szybko zabiorą się za e-maile (w domyśle p2m) :-)

  • 24. Data: 2012-01-23 11:46:35
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/01/2012 11:44, z wrote:

    > Uważaj bo jak tak dalej pójdzie to Twoja lodówka zostanie pod jakimś
    > pretekstem (może ukradła mp3) odcięta od netu i będziesz głodował :-)

    > PS. Ciekawe jak szybko zabiorą się za e-maile (w domyśle p2m) :-)

    A nie można o tym bez podtekstów o Chudych dyskutować? Zwłaszcza, że
    kilka lat temu cała policja była postawiona na nogi za hasło "spieprzaj
    dziadu". ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 25. Data: 2012-01-23 12:25:05
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-23 12:46, kamil pisze:
    > A nie można o tym bez podtekstów o Chudych dyskutować? Zwłaszcza, że
    > kilka lat temu cała policja była postawiona na nogi za hasło "spieprzaj
    > dziadu". ;)

    Ale jesteś przewrażliwiony :-)
    Jest uzasadniona "pretensja" do rządzących przynajmniej co do trybu
    uchwalania prawa. Napisałem delikatnie coby nie urazić :-)

    PS. Kabaret normalnie. :-)

  • 26. Data: 2012-01-23 17:03:44
    Od: z <z...@g...pl>

    No dobra. Ministrowie na konferencji powiedzieli co wiedzieli.
    Jeśli Was przekonali to na drugą nóżkę.
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=b0S2I06dhnk

  • 27. Data: 2012-01-23 17:58:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik ""Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co(TM)"" napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jferfb$4e1$...@m...internetia.pl...
    > To jeszcze musi byc ratyfikowane przez sejm, wiec jeszcze nie wszystko
    > 'zalatwione'...

    Przed chwilą Minister Michał Boni potwierdził, że Polska podpisze ACTA. Tak to
    jest jak wybiera się ludzi, którzy wyprzedają Polskę.

  • 28. Data: 2012-01-23 20:34:15
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-23 18:58, qwerty pisze:
> [...]
    >
    > Przed chwilą Minister Michał Boni potwierdził, że Polska podpisze ACTA. Tak to
    > jest jak wybiera się ludzi, którzy wyprzedają Polskę.

    Ja dzisiaj przeczytałam jego wywód:

    Na stronie MAC pojawiły się informacje dotyczące ACTA. Minister Boni
    zapowiada, że rząd nie ma zamiaru wprowadzać w Polsce rozwiązań które
    blokowałyby strony internetowe. Boleję nad tym, że nie było konsultacji
    w sprawie ACTA - powiedział dziś rano szef MAC Michał Boni w radiu Tok
    FM. Dziś spotkanie premiera z ministrami w sprawie ACTA.

    "Z powodu braku konsultacji ludziom mylą się amerykańskie projekty -
    SOPA, która zawierała przepisy o blokowaniu stron - z bardzo ogólnym
    porozumieniem ACTA , które tylko tworzy ramy do walki z piractwem" -
    mówił Boni. I dodaje, że zdaniem prawników ACTA nie wymaga żadnych zmian
    w polskim prawie. Minister rozumie polski protest jako akt solidarności
    międzynarodowej przeciw trybowi procedowania nad ACTA.

    Minister Administracji i Cyfryzacji zapowiada, że będzie prowadzony w
    tej sprawie dialog "Mieliśmy się spotykać z grupą Dialog regularnie.
    Zamieszanie wokół tworzenia rządu sprawiło, że tak się nie stało i
    bardzo za to przepraszam. Popełniono błąd i trzeba to odrobić. Obiecuję
    w ciągu dwóch tygodni spotkania z zainteresowanymi środowiskami, jawne,
    do śledzenia on line" - napisano na stronie internetowej MAC. Minister
    uważa też, że trzeba wyjaśniać środowiskom internetowym i twórcom jakie
    są dostępne rozwiązania. "Proste przeniesienie prawa własności
    intelektualnej ze świata analogowego, "papierowego", do internetu nie
    jest możliwe. Ale jest np. mechanizm Creative Commons, w którym
    wartością nadrzędną jest dostęp do utworu - na warunkach określonych
    przez twórcę (a nie przez ogólne przepisy). Ten dostęp może być np.
    darmowy - a płatne jest przetwarzanie utworu" - czytamy.

    Istnieje możliwość, że ACTA zostanie podpisane przez Polskę i będzie
    uzupełnione o protokół dodatkowy w którym wyraźnie określimy, jak
    rozumiemy poszczególne przepisy lub Polska, tak jak Niemcy czy Austria
    może nie podpisać ACTA. Jest kilka możliwości. "W Polsce nikt nie
    zamierza ograniczania prawa internautów. Warto iść w stronę Creative
    Commons. Przecież internauci nie protestują przeciw temu, żeby
    respektować własność intelektualną. Chodzi o metody. Naprawdę, przyda
    nam się trochę uspokojenia. Jeśli ktoś w imię obrony wolności włamuje
    się na prywatny komputer wiceministra Igora Ostrowskiego, wielkiego
    zwolennika Creative Commons, i w imię tej wolności narusza czyjąś
    wolność - to jest to skandaliczne przekroczenie granic. To przestępstwo
    - i wczoraj zgłoszone ono zostało na policję" - powiedział Minister Boni.

    http://www.computerworld.pl/news/379529/Boni.Nie.zam
    ierzamy.ograniczac.wolnosci.internetu.w.Polsce.html?
    utm_source=mail&utm_campaign=newsletter%20-%20Comput
    erworld&utm_medium=Wiadomosci%20Computerworld%20(htm
    l)#utm_source=mail&utm_campaign=newsletter
    - Computerworld&utm_medium=Wiadomosci Computerworld (html)

    --
    animka

  • 29. Data: 2012-01-23 20:58:44
    Od: Rafal <b...@N...gazeta.pl>

    Kasia Tusk POdobno zgrała sobie cały internet na dyskietkę
    i jest ustawiona :)
    wiecj info na blogu

  • 30. Data: 2012-01-23 22:25:05
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 20-01-2012 o 19:06 z napisał na pl.comp.pecet:

    > Tak więc za tydzień nasz kraj dołączy do ważnej inicjatywy, a rząd
    > ciągle milczy."

    Jedną ustawę już wprowadzili i była cisza. To z podpisaniem
    porozumienia po cichu też mogło się udać.

    http://www.deon.pl/wiadomosci/polska/art,9834,ustawa
    -o-informacji-publicznej-podpisana.html

    Przepis ograniczający prawo do informacji publicznej jest niejasny,
    zbyt szeroki i wprowadzony mimo braku realnej potrzeby - uważają
    prawnicy, zajmujący się tą problematyką. Rząd natomiast przekonuje,
    że ostatnie zmiany są w interesie państwa i obywateli.
    http://niezalezna.pl/16467-spory-o-ustawe-o-informac
    ji-publicznej

    A kaganiec się zaciska...

    --