  • 11. Data: 2012-01-21 05:34:05
    Temat: Re: [OT] ACTA
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-01-21 01:35, z pisze:
    > Może chociaż nowy minister cyfryzacji do czegoś się przyda. Podobno jest
    > delikatnie przeciw.

    I tylko delikatnie może być przeciw:(

  • 12. Data: 2012-01-21 06:50:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomaszek" napisał w wiadomości grup
    > I tylko delikatnie może być przeciw:(

    Jak za bardzo będzie fikać to "cyfrowy" Donald przez ipada poinformuje, że
    wylatuje.

  • 13. Data: 2012-01-21 17:07:52
    Od: "Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co(TM)" <M...@i...pl>

    W dniu 2012-01-21 01:35, z pisze:

    > Dajcie spokój :-) Trzeba szybko nagłaśniać sprawę bo się mleko rozleje.
    > Może chociaż nowy minister cyfryzacji do czegoś się przyda. Podobno jest
    > delikatnie przeciw.

    To jeszcze musi byc ratyfikowane przez sejm, wiec jeszcze nie wszystko
    'zalatwione'...

  • 14. Data: 2012-01-21 17:35:52
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-21 18:07, "Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka
    > To jeszcze musi byc ratyfikowane przez sejm, wiec jeszcze nie wszystko
    > 'zalatwione'...

    Rząd i sejm tradycyjnie to przegłosuje a potem się będzie wykręcać i
    zganiać na kogoś innego.
    Ciekawe dlaczego mediom nie zależy na rozgłosie tego tematu ;-)

  • 15. Data: 2012-01-21 19:10:08
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2012-01-21 18:35, z pisze:
> [...]
    > zganiać na kogoś innego.
    > Ciekawe dlaczego mediom nie zależy na rozgłosie tego tematu ;-)

    nie wiem co czytasz, ale dość sporo piszą ;)

    6028,Rzad_ma_rozmawiac_o_umowie_ACTA___Zobaczymy__co
    _da.html

    albo

    http://tinyurl.com/7roqpsb

    pozdrawiam
    gadacz

  • 16. Data: 2012-01-21 19:17:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Rząd i sejm tradycyjnie to przegłosuje a potem się będzie wykręcać i zganiać
    > na kogoś innego.

    Będą mówić, że unia im karze.

  • 17. Data: 2012-01-22 11:01:16
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-21 20:10, gadacz pisze:

    > nie wiem co czytasz, ale dość sporo piszą ;)

    Po protestach się ruszyło. I całe szczęście.

  • 18. Data: 2012-01-22 19:43:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.01.2012 20:17, qwerty pisze:
    > Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup
    >
    > Będą mówić, że unia im karze.

    Kogo karze i za co?

  • 19. Data: 2012-01-23 08:55:12
    Od: Rafal <b...@N...gazeta.pl>

    z wrote:

    > "ACTA, kontrowersyjne porozumienie międzynarodowe dotyczące m.in. walki
    > z piractwem, zostanie podpisane 26 stycznia - podaje stowarzyszenie ISOC
    > Polska. Tak więc za tydzień nasz kraj dołączy do ważnej inicjatywy, a
    > rząd ciągle milczy."
    >
    > Wiem że OT ale w mediach cisza ;-) a sprawa ważna i dobrze byłoby wiedzieć.

    Wiekszość wyborców wybrała Chudego Ruja.
    Także większość jest ZA

  • 20. Data: 2012-01-23 08:57:00
    Od: Rafal <b...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A jaki masz wybór? Tyfus, cholera i Kononowicz...

    Dokładnie ten sam mechanizm propagandy funkcjonował w PRL.
    Wszyscy wiedzieli, że ruscy są źli, ale dzięki skutecznej propagandzie
    wierzyli, że gdyby nie oni, byłoby jeszcze gorzej.