  • 1. Data: 2012-01-20 18:06:37
    Temat: [OT] ACTA
    Od: z <z...@g...pl>

    "ACTA, kontrowersyjne porozumienie międzynarodowe dotyczące m.in. walki
    z piractwem, zostanie podpisane 26 stycznia - podaje stowarzyszenie ISOC
    Polska. Tak więc za tydzień nasz kraj dołączy do ważnej inicjatywy, a
    rząd ciągle milczy."

    Wiem że OT ale w mediach cisza ;-) a sprawa ważna i dobrze byłoby wiedzieć.

    PS.
    http://www.dobreprogramy.pl/MegaUpload-zamkniety-kie
    rownictwo-aresztowane,Aktualnosc,29892.html#komentar
    ze

  • 2. Data: 2012-01-20 18:42:27
    Temat: Re: [OT] ACTA
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > milczy."
    >
    > Wiem że OT ale w mediach cisza ;-) a sprawa ważna i dobrze byłoby wiedzieć.

    To nie jest winny rząd, tylko ludzie którzy ich wybrali.

  • 3. Data: 2012-01-20 18:55:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup

    > To nie jest winny rząd, tylko ludzie którzy ich wybrali.

    niestety osoby wybrane nawet rozsądne ulegają szybkiemu odmóżdżeniu :)

  • 4. Data: 2012-01-20 19:07:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.01.2012 19:42, qwerty pisze:

    > To nie jest winny rząd, tylko ludzie którzy ich wybrali.

    A jaki masz wybór? Tyfus, cholera i Kononowicz...

  • 5. Data: 2012-01-20 20:47:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    > A jaki masz wybór? Tyfus, cholera i Kononowicz...

    PO - oszuści i dupowłazy UE/USA
    PIS - jak wyżej
    SLD - złodzieje
    PSL - bezpłciowa partia
    RPP - PO v.2
    PJN - zlepek wszystkich
    KNP - JKM ośmieszany specjalnie w mediach, bo jest anty UE (czyżby nadzieja?)
    PD - zlepek wszystkich
    PK - jestem męski szownista (według wymysłu feministek)
    PPP - szczerze mówiąc nie znam
    PR - zlepek wszystkich
    SRP - grupka ludzi, którzy do polityki dostali się "bokiem"
    UPR - słabo kojarzę tą partię
    UP - jak UPR
    Zieloni - ekoterroryści

    Tak ja widzę partie polityczne. Żeby nie było - w ostatnich wyborach nie
    głosowałem na KNP.

  • 6. Data: 2012-01-20 21:01:16
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > PPP - szczerze mówiąc nie znam
    > PR - zlepek wszystkich
    > SRP - grupka ludzi, którzy do polityki dostali się "bokiem"

    Powinni wymienić zasilacze bo czerpanie energii z marihuany, krzyża w
    sejmie, embrionów i tytanowych brzóz prowadzi do BSODa.

    --
    marfi

  • 7. Data: 2012-01-20 21:06:32
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    > Tak ja widzę partie polityczne. Żeby nie było - w ostatnich wyborach nie
    > głosowałem na KNP.

    Ja bym był skłonny stwierdzić iż w PL (zresztą nie tylko) jest jedna
    partia polityczna o nazwie politycy.. niektorym czasami odbija,
    niektorzy faktycznie realizuja sie w tym, to generalnie wyjatki.

    IMHO jakolwiek dyskusja o polityce ma w malutkim kraju takim jakim jest
    PL ma raczej niewielkie znaczenie, co najwyzej wojna moglaby cos zmienic.

  • 8. Data: 2012-01-20 22:14:25
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-01-20 22:06, Rafal Lukawski pisze:
    > Ja bym był skłonny stwierdzić iż w PL (zresztą nie tylko) jest jedna
    > partia polityczna o nazwie politycy..

    Racja.
    Im się wydaje, że są jakąś inną nacją.
    Sarmaci v2. Kurwa.

    P.

  • 9. Data: 2012-01-21 00:35:57
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-20 23:14, Pan Piskorz pisze:
> [...]

    Dajcie spokój :-) Trzeba szybko nagłaśniać sprawę bo się mleko rozleje.
    Może chociaż nowy minister cyfryzacji do czegoś się przyda. Podobno jest
    delikatnie przeciw.

  • 10. Data: 2012-01-21 00:45:04
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2012-01-21 01:35, z pisze:

    > Dajcie spokój :-) Trzeba szybko nagłaśniać sprawę bo się mleko rozleje.
    > Może chociaż nowy minister cyfryzacji do czegoś się przyda. Podobno jest
    > delikatnie przeciw.

    niby jest ostatnią szansą, ale co z tego wyjdzie to tylko
    stwórca wie... :/

    pozdrawiam
    gadacz